اتاق کنفرانس ۲۲۴ هزار یورویی برابوس

چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
برابوس از یک مرسدس بنز اسپرینتر رونمایی کرده است که همانند یک اتاق کنفرانس است و قیمتی برابر با ۲۲۴ هزار یورو دارد.
تبلیغات

اگر به دنبال این باشید که یک دستگاه مرسدس بنز اسپرینتر Brabus VIP Conferance Lounge (به معنای سالن کنفرانس VIP برابوس) را خریداری کنید نخستین چیزی که باید بدانید این است که این خودرو به هیچ وجه ارزان قیمت نخواهد بود.

نام سالن کنفرانس دقیقا برازنده‌ی این مرسدس بنز اسپرینتر است. همانطور که از نامش برمی‌آید وظیفه‌ی این خودرو فعال نگه داشتن کارها و امور تجاری حتی در هنگام حرکت است. این خودرو کمی متفاوت با مدل Brabus Business Lounge است که چند سال پیش رونمایی شد، گرچه هر دو خودرو بر اساس نسخه‌ی با فاصله‌ی محوری بلندتر مرسدس بنز اسپرینتر ساخته شده اند.

سالن کنفرانس برابوس از نظر امکانات استاندارد کاملا دست پر است. امکانات استاندارد این خودرو شامل چراغ‌های روشنایی در روز، چراغ‌های اصلی از نوع Bi-xenon، سیستم گردش چراغ‌ها در سر پیچ‌ها، سیستم چراغ ترمز هوشمند، سیستم حرکت بین خطوط، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم کمکی پیشگیریاز تصادف، سیستم تعلیق بادی و گرمکن صندلی‌ها می‌شود.

چیزی که این خودرو را متمایز می‌سازد پکیج امکانات اختصاصی است که برابوس با نام Brabus Special Equipment برای این خودرو تدارک دیده است و شامل صندلی‌های پوشش شده با چرم آلکانترا به رنگ خاکستری تیره، گرمکن صندلی برای هر سه ردیف صندلی ها، پوشش چرم آلکانترا برای سقف خودرو، ۶ عدد درگاه USB، میز کنفرانس ویژه‌ی برابوس، سیستم ارتباطی و رسانه‌ای اختصاصی، ۲ عدد صفحه‌ی تلویزیون جاسازی شده در دیواره‌ی جداساز، تبلت ۱۰ اینچی، روتر LTE سرعت بالا، سیستم پخش چند رسانه‌ای، نسل چهارم سیستم Apple TV، پخش کننده‌ی BluRay، سیستم تهویه‌ی مطبوع اختصاصی سرنشینان، یخچال و در نهایت نورپردازی محیط کابین است.

در نمای بیرونی این ون، از جلوپنجره‌، گلگیرها و سپر جدید برابوس استفاده شده است که چراغ‌های روشنایی در روز را نیز در خود جای داده است. همچنین لوگوی برابوس و نام خودرو نیز در نمای بیرونی آن بکار رفته اند. این اسپرینتر به رینگ‌های ۱۸ اینچی یک تکه مجهز است و تمامی بخش های سپر و رکاب‌های جانبی نیز رنگ آمیزی شده اند. 

برابوس
برابوس
برابوس
برابوس
برابوس
برابوس
برابوس
برابوس
برابوس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات