رویترز: Vodafone وارد بازار ایران می شود

سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
وودافون موافقت خود برای همکاری با های وب را در جهت نوسازی شبکه‌ی این کمپانی اعلام کرد.
تبلیغات

به گزارش رویترز اپراتور بریتانیایی وودافون موافقت خود برای همکاری با های‌وب را به منظور نوسازی شبکه‌ی این شرکت اعلام کرد. از این‌رو وودافون از جمله‌ی آخرین کمپانی‌های غربی است که پس از برچیده شدن تحریم‌های هسته‌ای وارد کشورمان می‌شود.

وودافون را باید دومین اپراتور بزرگ مخابراتی جهان خواند. این کمپانی موافقت‌نامه‌ای را با های‌وب به امضا رسانده که براساس آن به نوسازی شبکه‌ و زیرساخت های‌وب کمک خواهد کرد. براساس اطلاعات ارائه شده، وودافون این همکاری را برای مشتریانش در سراسر جهان که قصد سفر به ایران دارند، مفید خوانده است.

پس از برچیده شدن تحریم‌های بین المللی که در اثر برجام میسر شد، بسیاری از کمپانی‌های بین المللی درصدد ورود به بازار کشورمان هستند که بازارنوپای فناوری کشورمان نیز از این موضوع بی‌نصیب نیست.

دیگو ماسیدا، مدیر اجرایی بازار‌های شراکتی وودافون در این خصوص می‌گوید:

با همکاری دو کمپانی وودافون و های‌وب، مشتریان داخل ایران می‌توانند از کیفیت سرویس‌های وودافون استفاده کرده و همچنین های‌وب نیز از توانایی متخصصان بین‌المللی وودافون بهره خواهد برد.

اواخر ماه آگوست یا میانه‌های شهریور بود که اپراتور فرانسوی اورنج (Orange) اعلام کرد که با شرکت مخابرات ایران همکاری می‌کند.

وودافون اعلام کرده در زمینه‌های بازاریابی، توزیع و فروش به های‌وب کمک خواهد کرد. همچنین دامنه‌ی همکاری این دو کمپانی شامل حوزه‌ای نظیر اینترنت اشیا نیز می‌شود که ارائه‌ی سرویس‌هایی برای شبکه‌های خودروها را نیز در بردارد.

گروه کارفرمایان انگلیس با استقبال از این خبر، لزوم افزایش ارتباطات به منظور صدور کالا و خدمات را به دلیل خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، امری ضروری قلمداد می‌کند.

سخنگوی گروه کارفرمایان انگلیس در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

کسب و کارها به این نتیجه رسیده‌اند که فرصت‌های خوبی در بازار ایران وجود دارد. ایران نیز همچون سایر کشورهای حوزه‌ی خلیج فارس، برنامه‌هایی توسعه‌ی زیرساخت را در زمینه‌های انرژی و پروژه‌های آموزشی در دست اجرا دارد که برای پیاده‌کردن آن‌ها نیازمند سرمایه‌گذاری خارجی است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات