گوشی ناشناخته‌ای از هواوی تاییدیه TENAA را دریافت کرد

چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی گوشی جدیدی با شماره مدل DIG-AL00 از هواوی در سایت تنا قرار گرفته که از مشخصات میان‌رده‌ای برخوردار است.
تبلیغات

باوجود اینکه تمام توجهات به سمت فبلت مورد انتظار هواوی میت 9 است اما به نظر می‌رسد که کمپانی هواوی قصد دارد گوشی دیگری را نیز معرفی کند. به‌تازگی محصول جدیدی از کمپانی هواوی توانسته تاییدیه سازمان تنا را دریافت کند که نشان می‌دهد این گوشی تمام مراحل ساخت را پشت سر گذاشته و آماده عرضه در کشور چین است.

آنچه از اطلاعات منتشر شده در سایت تنا به دست آمده، نشان می‌دهد برخلاف هواوی میت 9 که یک پرچمدار با مشخصات سخت‌افزاری بالارده است، گوشی جدید هواوی از سخت‌افزار میان‌رده‌ای بهره می‌برد.

محصول جدید هواوی که دارای شماره مدل DIG-AL00 است، ظاهرا با نام Enjoy 6 یا Enjoy 6S عرضه می‌شود. این گوشی دارای نمایشگری به ابعاد ۵ اینچ بوده و از رزولوشن اچ‌دی (720p) بهره خواهد برد.

گوشی Enjoy 6 از پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز و ۳ گیگابایت رم بهره می‌برد که ظرفیت حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایت خواهد بود. البته می‌توان از طریق درگاه کارت میکرو‌اس‌دی آن را تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش داد.

انتظار می‌رود این گوشی از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی بهره ببرد و دوربین جلوی آن نیز سنسور ۵ مگاپیکسلی داشته باشد. گوشی Enjoy 6 یا 6S دارای باتری با ظرفیت ۲۹۲۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود که می‌تواند این تلفن هوشمند را ساعت‌ها روشن نگه دارد.

متاسفانه هنوز زمان عرضه و قیمتی که محصول جدید کمپانی چینی هواوی خواهد داشت مشخص نیست اما همانطور که می‌دانید هواوی میت 9 قرار است روز ۱۳ آبان (۳ نوامبر) رونمایی شود. به همین دلیل احتمال اینکه هواوی از این گوشی میان‌رده همزمان با فبلت پرچمدار خود رونمایی کند، وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات