راه حل نرم افزاری اپل برای خراب شدن دکمه هوم آیفون 7

یک‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل در iOS 10 راه‌حل نرم‌افزاری در نظر گرفته که در صورت خراب شدن دکمه هوم آیفون 7 کاربر بتواند از نسخه نرم‌افزاری آن استفاده کند.
تبلیغات

اپل در آیفون 7 از دکمه هومی ساکن استفاده کرد که این‌بار برخلاف نسل‌های پیشین دارای حرکت فیزیکی به سمت پایین نیست. این شرکت ظاهرا علاوه‌بر تغییر این دکمه، جایگزین نرم‌افزار‌ی آن در iOS 10 را هم دچار تغییر کرده است.

اکنون اگر دکمه‌ی هوم آیفون 7 ناگهان دیگر پاسخگوی حرکت و فشار دست شما نباشد، می‌توانید از جایگزین نرم‌افزاری آن که روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود استفاده کنید.

به دلیل اینکه دکمه هوم آیفون ۷ به فشار حساسیت نشان می‌دهد و از بازخورد لمسی نیز بهره می‌گیرد، با iOS 10 ادغام شده تا در صورت خراب شدن به صورت خودکار کاربر با جایگزین لمسی آن بتواند با دستگاه خود کار کند.

iOS 10

کاربری که با دکمه هوم آیفون ۷ خود به مشکل خورده گفته است: «پس از خاموش شدن ناگهانی دستگاه در حین شارژ، بازخورد لمسی دکمه کاملا عجیب عمل کرد و پس از هر بار لمس برای ۳ یا ۴ بار بازخورد نشان می‌داد.»

البته پس از اینکه دستگاه ریبوت شده، iOS 10 با یک اطلاعیه به کاربر اطلاع می‌دهد: «دکمه هوم شاید به سرویس نیاز دارد» و کاربر را با جایگزین نرم‌افزاری دکمه هوم که بالاتر از نسخه فیزیکی آن قرار گرفته آشنا می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات