عکس‌های جدید HTC Bolt از حذف پورت 3.5 میلی متری هدفون خبر می‌دهد

شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
عکس‌های تازه منتشر شده از گوشی HTC Bolt از حذف ورودی هدفون خبر می‌دهد.
تبلیغات

به نظر می‌رسد بعد از سال‌ها استفاده از ورودی هدفون در گوشی‌های موبایل باید آرام آرام با این قابلیت خداحافظی کرده و خود را آماده‌ی جایگزین‌های احتمالی آن کنیم.

بر خلاف تصور آیفون 7 اولین گوشی نبود که پورت 3.5 میلی متری هدفون در آن حذف شد، بلکه اندکی پیش از آن دو گوشی موتورولا با نام‌های Moto Z و Moto Z Force اولین گوشی‌های هوشمندی بودند که این بخش سخت افزاری خود را با یک تبدیل USB-C به هدفون جایگزین کردند.

با این همه حذف این بخش از گوشی‌های هوشمند به نظر می‌رسد قرار است به روندی عادی در چرخه‌ی تولید تبدیل شود.

به تازگی عکس‌های جدید از گوشی جدید HTC با نام Bolt منتشر شده است که نشان می‌دهد این کمپانی نیز همانند اپل و موتورولا دیگر از ورودی هدفون در گوشی‌های آتی خود استفاده نکنند.

htc bolt

بر اساس عکس‌های منتشر شده بدنه‌ی اچ تی سی بولت همانند HTC 10 یکپارچه و از جنس آلومینیوم ساخته خواهد شد و اسکنر اثر انگشت به مانند آن در جلوی پنل گوشی تعبیه شده است.

ابعاد صفحه‌ی نمایش آن ۵.۵ اینچ بوده و دارای شفافیت تصویر 1080P خواهد بود. ۳ گیگابایت رم، رابط کاربری سنس 8، حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت و امکان استفاده از SD کارت و در نهایت سیستم صوتی HTC Boom از دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند. اندروید نوقا به شکل پیشفرض بر روی این گوشی وجود خواهد داشت و همینطور ورودی هدفون نیز جای خود را به یک تبدیل USB-C به هدفون داده است.

htc bolt

مشخص نیست پردازنده‌ی این گوشی از چه نوعی خواهد بود و هنوز قیمت مشخصی هم برای آن ذکر نشده است اما بر اساس اخبار غیر رسمی قرار است این گوشی در ماه جاری و تحت قرارداد اپراتور Sprint در بازار آمریکا عرضه شود.

به نظر شما آیا حذف ورودی هدفون تغییری در ظاهر و ابعاد گوشی‌های آتی ایجاد خواهد کرد یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات