تصویر جدیدی از گوشی ال جی LV5 رویت شد

جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
به تازگی تصویری از نمای پشتی و جلویی گوشی‌هوشمند LG LV5 فاش شده که با توجه به آن می‌توان گفت این محصول در بخش پشتی از سنسور اثرانگشت بهره می‌برد.
تبلیغات

کمپانی ال‌جی به طور مداوم تلاش‌هایی برای جلب توجه مشتریان انجام می‌دهد. ظاهرا این شرکت تصمیم گرفته تا محصولاتی تولید کند که مشتریان به آن‌ها علاقه دارند. با عرضه‌ی گوشی‌هوشمند ال‌جی وی ۲۰، شرکت یاد شده مجددا قابلیت باز کردن کاور پشتی را در اختیار کاربران قرار داده است. این در حالی است که طراحی ماژولار گوشی ال‌جی جی ۵ با محبوبیت چندانی مواجه نشد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.

شاید بتوان گفت در بخش گوشی‌های هوشمند میان‌رده، کمپانی ال‌جی بیشترین تعداد مشتری را دارد و به همین دلیل مطمئنا قصد دارد تا با محصولات جدیدی در این رده، مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهد. با توجه به آنچه به تازگی توسط OnLeaks@ اعلام شده، به نظر می‌رسد ال‌جی در حال ساخت دستگاه‌های میان‌رده‌ی جدیدی است که از جمله می‌توان به گوشی‌هوشمند معرفی نشده‌ی LV 5 اشاره کرد.

همانطور که در تصویر بالا هم مشاهده می‌کنید، در طراحی این محصول از شکل‌ و شمایل گوشی‌هوشمند ال‌جی جی ۵ به میزان قابل توجهی الهام گرفته شده و این موضوع به خصوص در پنل جلویی دستگاه، محسوس‌تر است. اما بخش پشتی گوشی یاد شده به نظر از طراحی ساده‌ای بهره می برد و البته همانطور که اشاره شد، کاربر امکان این را دارد تا کاور پشتی را از دستگاه جدا کند و به همین دلیل جنس این بخش محصول مورد بخث، احتمالا پلاستیکی در نظر گرفته شده است. اگرچه تا به این لحظه هنوز در مورد مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند هیچ خبر رسمی‌ای منتشر نشده، اما می‌توان گفت خبری از دوربین دوگانه‌ی پشتی نبوده و به ظاهرا جنس بدنه در بخش پشتی، پلاستیکی خواهد بود که برای یک دستگاه میان‌رده چندان دور از ذهن نیست. علاوه بر این، گفته شده که پنل جلویی این محصول همانند گوشی‌هوشمند ال‌جی جی ۵، در بخش بالایی خمیدگی خواهد داشت و بقیه‌ی پنل جلویی نیز به احتمال زیاد با شیشه‌ی 2.5D پوشانده خواهد شد.

به منظور ایجاد فضای رقابتی بهتر با محصولاتی چون موتو جی ۴ و گلکسی A5 سامسونگ، ممکن است درست مثل گوشی‌های دیگر ال‌جی از جمله، جی ۵ و وی ۲۰، یک سنسور اثرانگشت نیز در بخش پشتی LV 5 و در کنار دکمه‌ی پاور که آن هم در بخش پشتی تعبیه شده، برای این محصول در نظر گرفته شود. در مورد دوربین‌های مورد استفاده در این گوشی‌هوشمند نیز تاکنون اطلاعات چندانی در دسترس نیست به جز اینکه می‌توان گفت یک فلش تکی برای دوربین پشتی تعبیه شده و در کنار آن قابلیت فوکوس لیزری نیز برای این گوشی یاد شده در نظر گرفته شده است. OnLeaks@ همچنین بیان داشته که نام ال‌جی LV 5 هنوز رسما برای محصول مورد اشاره، تایید نشده و بنابراین احتمالا به زودی متوجه خواهیم شد که نام انتخابی ال‌جی برای این محصول نهایتا چه خواهد بود.

آنچه بیان شد تمام اطلاعاتی است که تا زمان انتشار این مطلب در مورد گوشی‌هوشمند LV 5 ال‌جی فاش شده است ولی انتظار می‌رود در طی هفته‌های پیش رو، جزئیات بیشتری از این دستگاه در دسترس قرار گیرد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات