آی مک جدید 27 اینچی با پردازنده Kaby Lake اینتل در بست بای رویت شد

دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا اپل قصد دارد مدل جدیدی از آی‌مک ۲۷ اینچی را معرفی کند که این محصول از نسل هفتم پردازنده‌های اینتل موسوم به Kaby Lake بهره خواهد برد.
تبلیغات

انتظار می‌رود کمپانی اپل اواخر ماه جاری، از مک‌بوک‌های جدید خود رونمایی کند و علاوه بر این احتمال دارد که این شرکت نسخه‌ی بروزرسانی شده‌ی جدید آی‌مک نیز را هم در کنار مک‌بوک‌های یاد شده معرفی کند. به تازگی، مدل بروزرسانی شده‌ی آی‌مک ۲۷ اینچی که از نسل هفتم پردازنده‌های اینتل موسوم به Kaby Lake Core i7 بهره می‌برد در وب‌سایت بست‌بای دیده شده است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.

آی‌مک یاد شده با علامت "جدید" متمایز و نوع پردازنده‌ی آن نیز در وب‌سایت مورد بحث، مشخص شده است. اما این محصول از نظر دیگر مشخصات سخت‌افزاری، تغییر چندانی نسبت به نسل کنونی خود ندارد. مدل جدید آی‌مک از همان نمایشگر 5K بهره می‌برد و می‌توان آن را با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲ ترابایت هارد دیسک فیوژن درایو خریداری کرد.

شاید قرار دادن این محصول در وب‌سایت Best Buy اشتباهی بوده که توسط یکی از کارکنان آن صورت گرفته است. در هرحال با توجه به برنامه‌ی زمانی اپل، پیش‌بینی می‌شود که این کمپانی مدل جدیدی از آی‌مک را آماده کرده باشد. علاوه بر استفاده از پردازنده‌ی جدید اینتل، انتظار می‌رود که چیپ‌ست گرافیکی این دستگاه نیز بروزرسانی شود.

new i mac 27 inch

گفته می‌شود تمرکز اپل بیشتر بر روی مدل بازطراحی شده‌ی جدید مک‌بوک‌پرو خواهد بود. با توجه به آنچه تا کنون می‌دانیم، انتظار می‌رود این محصول از نمایشگر لمسی OLED بهره برده و علاوه بر این مجهز به سنسور تاچ‌آی‌دی و نیز درگاه یو‌اس‌بی نوع C باشد. افزون بر آنچه اشاره شد، احتمال دارد مدل بروزرسانی شده‌ی مک‌بوک‌ایر نیز به درگاه USB-C مجهز شود. اپل تا به این لحظه هیچ یک از برنامه‌‌های خود را برای رویداد ماه اکتبر تایید نکرده اما به زودی دعوت‌نامه‌ی این رویداد توسط این شرکت ارسال خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات