معرفی مدل خاص بی ام و M2 در نمایشگاه پاریس

شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
بی‌ام‌و خودروی پر زرق و برق خود را با نام M2 در نمایشگاه پاریس معرفی کرد.
تبلیغات

یکی از خودروهایی که در نمایشگاه خودروی پاریس می‌درخشید‌، مدل خاص بی‌ام‌و M2 بود. این خودرو یکی از شاهکارهایی است که امروزه شاهد آن‌ها هستیم. در ادامه‌ی مطلب با ما در زومیت همراه باشد.

در اوایل سال ۲۰۱۶ خودروی بی‌ام‌و سری ۲ به عنوان خودروی مارشال معرفی شد که در واقع دنباله‌روی طرح موفق خودروی کوپه‌ی BMW 1 Series M و خودروی ایمنی 1M بی‌ام‌و در سری مسابقات موتو جی‌پی، محسوب می‌شود.

بی ام و

حال با نمایش مدل M2 در این نمایشگاه شاهد خودرویی هستیم که نگاه‌های زیادی را به طرف خود جذب می‌کند. این خودرو در قسمت رنگ‌آمیزی نیز دچار کمی دگرگونی شده است. استفاده از رنگ طلایی در رینگ‌های این خودرو و بهره‌گیری از فیبر کربن در خودروی ایمنی جدید موتو جی‌پی ۲۰۱۶ سبب شده است تا این خودرو بیش‌ از پیش جذاب شود. 

بی ام و

در قسمت تعلیق این خودرو نیز از کمک‌فنر‌های فیبرکربنی قابل تنظیم استفاده شده است. همچنین بی‌ام‌و برای آیرودینامیک بهتر، از دیفیوزر‌هایی در قسمت زیر سپر عقب و بال بر روی صندوق عقب این خودرو بهره‌گرفته‌ است. برای حرکت بهتر این خودرو در سطح مسیر از تایر‌های میشلین کاپ2 و ترمزهای سرامیکی در آن استفاده شده که تمامی نکاتی که به آن اشاره شد فقط بخشی از مواردی است که این خودرو را به یک هیولای پیست مبدل کرده است.

بی ام و
بی ام و
بی ام و

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات