لکسوس NX اسپرت با ظاهری جدید معرفی شد

شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
لکسوس با اعمال تغییرات ظاهری در شاسی بلند NX اسپرت توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ را به خود جلب کرد.
تبلیغات

خودرو NX Sport همانند مدل‌های قبلی معرفی شده کمپانی لکسوس در Paris Motor Show 2016 یعنی دو مدل Lexus CT و Lexus IS، با حال و هوای اسپرت به این نمایشگاه آورده شده است. لکسوس، خودروی NX اسپرت را یکی از منحصر به‌فرد‌ترین و مشتری پسندترین کراس‌اوورهای خود می‌داند چرا که این مدل با اصلاحاتی که در داخل و خارج آن صورت گرفته است، نمایی خشن‌تر را نسبت به دیگر مدل‌ها به نمایش می‌گذارد. در مجموع، این خودرو اصالت خود را به عنون یک شاسی بلند لکسوس حفظ کرده است و  تنها مقداری رنگ و بوی اسپرت به خود گرفته است. همچنین با به ارث بردن اعتماد به نفسی که در چهره‌ی تمام مد‌ل‌های لکسوس دیده می‌شود، از پدران خود و ترکیب آن با ظاهر اسپرت و خشن جدید، از رقبای خود زهر چشم می‌گیرد.

lexus-nx-sport

تغییرات ظاهری ماهرانه تمام چیزی است که شاسی بلند NX اسپرت از آن بهره می‌برد. به عنوان مثال، طرح خارجی خودرو به جلو پنجره به همراه قاب مشکی رنگ مجهز شده است که از نمونه‌ی کرومی خود جذاب‌تر و به نظر می‌رسد. همچنین قاب‌های آینه‌های کناری این خودرو نیز به رنگ مشکی درآمده است و چرخ‌ها با رینگ‌های خاص ۱۸ اینچی مشکی رنگ کار را برای طرح بیرونی این خودرو به اتمام می‌رسانند.

لکسوس-NX-اسپرت

با حرکت به سمت داخل NX، قطعات نقره‌ای رنگی که از طرف تیم طراحی برای آن در نظر گرفته شده‌اند، نظر شما را به خود جلب می‌کند و برای تودوزی آن امکان انتخاب چرم با رنگ مشکی یا پارچه‌های اختصاصی که لکسوس برای مدل های اسپرت خود ارائه می‌دهد، وجود دارد.

lexus-nx-sport

این حالت اسپرت برای هر دو مدل NX 200t و NX 300h در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین دارندگان مدل‌های مختلف نیز می‌توانند بسته‌های اسپرتی را برای خودروی خود سفارش دهند. این بسته‌ها همان‌طور که عنوان شد، فقط شامل تغییرات ظاهری در داخل و خارج خودرو می‌شوند. بنابراین، نباید انتظار تغییراتی چون افزایش قدرت یا بهبود قابلیت‌های حرکتی را از آن‌ها داشت. کمپانی Lexus با ارائه مدل NX Sport تنها قصد دارد تا ظاهری تازه و اسپرت هم در داخل و هم در طرح بیرونی این سری بوجود آورد.

lexus-nx-sport
lexus-nx-sport
lexus-nx-sport
lexus-nx-sport

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات