پوشش زنده مراسم رونمایی خدمات جدید و کنفرانس خبری ایرانسل با حضور وزیر ارتباطات (تمام شد)

شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
ایرانسل فردا، شنبه ساعت ۹ صبح با حضور وزیر ارتباطات از خدمات جدید خود رسماً رونمایی کرده و کنفرانس خبری سالانه خود را برگزار می‌کند.
تبلیغات

شرکت ایرانسل روز شنبه ۱۰ مهرماه ۹۵ مثل هر سال کنفرانس خبری خود را برگزار می‌کند و گزارش جامعی را به مردم و رسانه‌ها ارائه می‌دهد.

اما این نشست امسال همزمان با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رونمایی از خدمات و محصولات جدید این شرکت همراه خواهد بود.

در این مراسم هم‌چون سال قبل مدیرعامل ایرانسل گزارشی از فعالیت‌های جدید ایرانسل به وزیر ارتباطات و فناواری اطلاعات ارائه می‌دهد و با حضور محمود واعظی خدمات و محصولات جدید ایرانسل رونمایی خواهد شد.

همچون سال‌های گذشته امسال نیز علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسسل در نشست خبری سالانه این شرکت به سئوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهد.

ایرانسل به تازگی فناوی‌هایی چون تماس بر روی LTE با نام VoLTE و خدمات تماس بر روی شبکه بی‌سیم با نام VoWiFi را آزمایش کرده و فناوری TDD-LTE خود را در بیش از ۲۵ شهر به مردم ارائه داده است.

زومیت نیز این مراسم را از ساعت ۹ روز شنبه ۱۰ مهر ۹۵ این مراسم را به صورت زنده وبلاگ نویسی خواهد کرد و جزئیات این مراسم را برای شما شرح خواهد داد.

شما می‌توانید پوشش زنده این مراسم را در همین صفحه پیگیری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات