خودروی Smart ForTwo در خدمت پلیس نیویورک

شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دپارتمان پلیس نیویورک قصد به خدمت گرفتن خودروی اسمارت ForTwo را دارد.
تبلیغات

اهالی شهر نیویورک به زودی ۲۵۰ دستگاه خودروی پلیس جدید را خواهند دید که برای انجام عملیات گشت زنی در نیویورک وارد خدمت خواهند شد. بر خلاف خودروهای مخوفی مانند دوج چارجر و شورلت تاهو، دپارتمان پلیس نیویورک یا به اختصار (NYPD) این بار نسخه‌ی ویژه‌ی پلیس خودروی اسمارت فورتو را سفارش داده است. دیدن این خودرو در آینه‌ چندان باعث ترس و اضطراب شما نخواهد شد. انتخاب اسمارت برای این کار انتخابی هوشمندانه است و افسرانی که قرار است با این خودروها کار کنند از این خودرو راضی خواهند بود. در ادامه همراه زومیت باشید. 

اسمارت

همانطور که می‌دانید این اسمارت‌ها قرار است جایگزین موتورسیکلت‌های سه چرخه شوند و برای انجام گشت شهری از آن‌ها استفاده شود. طراحی موتورسیکلت های سه چرخه تا حدودی زمخت و ناجور است، بنابراین استفاده از اسمارت فورتو راحتی و امنیت را به زور چشمگیری افزایش خواهد داد . البته در کاهش سر و صدا نیز موثر خواهد بود. شعاع گردش اسمارت فورتو تنها ۶.۹ متر است که برای حرکت در خیابان‌های تنگ نیویورک سیتی بسیار مناسب است.  دیگر بهبود صورت گرفته این است که این اسمارت‌ها بر خلاف موتورسیکلت‌ها به سیستم تهویه‌ی مطبوع مجهز هستند. اسمارت از قول افسر پلیس نیویورک سیتی، رالف جفرسون نقل کرده است که اسمارت خودرویی جادار و سریع است و کار پلیس را بسیار راحت‌تر کرده است. وی همچنین گفته است که مردم از این خودروها خوششان می‌آید. 

اسمارت

اسمارت برای تبدیل فورتو به یک خودروی پلیس، تغییرات زیادی را در این خودرو انجام نداده است. سازنده تنها چراغ چشمک زن آبی رنگ و بیسیم رادیویی مخصوص پلیس را به این خودرو افزوده است. اسمارت همچنین این خودروها را برای شناسایی بهتر به رنگ سفید و آبی مخصوص پلیس نیویورک در آورده است. 

اسمارت

اسمارت تا کنون ۱۰۰ دستگاه از این خودرو را تحویل داده است و تحویل مابقی خودروها نیز طی برنامه صورت خواهد گرفت. شاید این خودروها به اندازه‌ی ابرخودروهای موجود در ناوگان پلیس دبی جذاب نباشند اما به خوبی از پس وظیفه‌ی خود برمی‌آیند.   

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات