ویتینگز پایشگر سلامتی مجهز به نمایشگر جوهر الکترونیکی خود را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
یکی از محصولاتی که طی نمایشگاه  CES 2016 توجهات را به سوی خود جلب کرد پایشگر فعالیت‌های روزانه ساخت شرکت ویتینگز بود. ویتینگز پایشگر Go را با طراحی زیبا و عمر باتری طولانی معرفی کرد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

در حال حاضر پایشگرهای فعالیت روزانه زیادی در بازار وجود دارد. ویتینگز بر روی دو نکته تمرکز کرده است؛ عمر باتری بالا به لطف نمایشگر جوهر الکترونیکی و شمارش معکوس برجسته که کاربر را همیشه با تحرک حفظ می‌کند. 

این دستبند پایشگر در سه ماه اول سال ۲۰۱۶ با قیمت ۷۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد. کاربر می تواند این دستگاه را در جیب خود قرار دهد، به کمر بند خود بچسباند یا حتی از طریق یک بند آن را به صورت یک مچ‌بند استفاده کند. مهم نیست که به چه شکل Go‌ را حمل می‌کنید، این دستگاه به طرز هوشمند فعالیت‌های شما را شناسایی و پایش می‌کند. چه در حال پیاده‌روی باشید، بدوید، شنا کنید یا بخوابید نیازی به تغییر حالت پایش فعالیت‌های شما به صورت دستی نیست. 

نمایشگر کم مصرف از نوع جوهر الکترونیکی این پایشگر باعث می‌شود تا دستگاه حدود ۸ ماه فقط با یک باتری ساعت به کار خود ادامه دهد. با استفاده از نرم افزار رایگان Withings Health Mate که برای اندروید و iOS‌ طراحی شده است، حتی کاربران قادر خواهند بود که اهداف سلامتی برای خود تعیین کنند. پیشرفت آن‌ها بر روی پایشگر با استفاده از یک شمارشگر معکوس مدور نشان داده می‌شود.

kh2thj826unssd1gkadi 27cba

نمایشگر جوهر الکترونیکی به عنوان دکمه حساس به لمس هم کار می‌کند که به کاربر این قابلیت را می‌دهد که بین اهداف سلامتی تعیین شده و حالت‌های پایش سوویچ کند. همچنین زمانی که وقت استراحت است و قرار نیست فعالیت خاصی صورت بگیرد به صورت یک ساعت در می‌آید. 

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

منبعgizmodo

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات