کامل‌ترین لیست گوشی‌هایی که بروزرسانی اندروید 6 را دریافت خواهند کرد

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
کاربران به صورت فزاینده‌ای در مورد به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری گوشی‌های هوشمند خود حساس شده و به صورت منظم آن را دنبال می‌کنند. این حساسیت می‌تواند به دلیل دستیابی به ویژگی‌های جدید یا امنیت باشد. همراه زومیت باشید تا جدیدترین لیست گوشی‌های دریافت کننده‌ی به‌روزرسانی اندروید ۶ را معرفی کنیم.
تبلیغات

به‌روزرسانی نرم‌افزاری دستگاه‌ها یکی از موارد مهمی است که باید به صورت منظم آن را دنبال کرد. زیرا می‌توان با انجام به‌روزرسانی‌های منظم به ویژگی‌های جدید و امنیت بیشتر دست یافت.

در ادامه می‌توانید فهرستی از گوشی‌های هوشمند سازندگان مختلف که دریافت به‌روزرسانی اندروید ۶ برای آن‌ها تأیید شده است را مشاهده کنید. این گوشی‌های هوشمند به‌طور مستقیم به وسیله‌ی گوگل پشتیبانی نمی‌شوند (به جز دستگاه‌های سری نکسوس و اندروید وان) اما به وسیله‌ی شرکت‌های سازنده‌ی خود تأیید شده هستند که ممکن است در روزهای آینده گوشی‌های جدیدی وارد این لیست شوند.

این فهرست رسمی مربوط به روزهای آغازی سال ۲۰۱۶ است و که ممکن است برزورسانی برخی از این گوشی‌ها در حال حاضر آماده بوده و برخی دیگر برای چندین ماه در انتظار دریافت به‌روزرسانی باشند.

android 6 update list 71ea6

آیا گوشی هوشمند خود را به‌روزرسانی کرده‌اید؟

منبع gsmarena

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات