ایسر کامپیوتر بدون کیس Chromebase 24 را با سیستم‌عامل کروم معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
ایسر امروز و در نمایشگاه CES از کامپیوتر بدون کیس Chromebase 24 پرده برداشت. این محصول از پردازنده‌ی ساخت اینتل و سیستم‌عامل کروم بهره می‌برد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

ایسر یکی از شرکت‌هایی است که استفاده از سیستم‌عامل کروم را فراموش نکرده است. این شرکت به تازگی کامپیوتر بدون کیس Chromebase ۲۴ را با یک صفحه‌نمایش ۲۳.۸ اینچی از نوع IPS معرفی کرده است. این صفحه‌نمایش لمسی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ تجربه‌ی مناسبی از کار با سیستم‌عامل کروم را به کاربر خواهد داد.

عموما کامپیوترهای مبتنی بر کروم از نظر سخت‌افزاری خیلی قوی نیستند، ولی Chromebase ۲۴ ر ا باید یک مورد خاص دانست. این کامپیوتر از پردازنده‌ی ساخت شرکت اینتل استفاده می‌کند و می‌توان مدل‌هایی با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم را سفارش داد. استفاده از ۴ میکروفون داخلی برای ثبت مناسب صداها و بهره‌مندی از یک وبکم HD از دیگر ویژگی‌های این کامپیوتر بدون کیس به شمار می‌رود.

ایسر هنوز اطلاعاتی از قیمت این محصول منتشر نکرده است، اما مسئولان این شرکت اعلام کرده‌اند قیمت Chromebase ۲۴ نسبت به منطقه و مشخصات سخت‌افزاری متفاوت خواهد بود. نظر شما در مورد این محصول جدید چیست؟ آیا استفاده از سیستم‌عامل کروم برای محصولات این چنینی مناسب است؟

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات