کجارو: گجت‌هایی که نحوه سفر کردن را در سال ۲۰۱۶ تغییر می‌دهند

یک‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
امسال نیز همانند هر سال شهر لاس وگاس میزبان نمایشگاه CES بود. بسیاری از شرکت‌های بزرگ، هر سال در این نمایشگاه جدیدترین محصولات فناورانه خود را معرفی می‌کنند. محصولاتی که در نمایشگاه CES امسال معرفی شدند، می‌توانند انقلابی در زمینه‌ی گردشگری ایجاد کنند. ابزارهایی که شاید تا چند سال آینده در فروشگاه‌های مختلف جهان عرضه شوند و در دسترس عموم قرار بگیرند. در کجارو چند نمونه از این ابزارها را مرور می‌کنیم.
تبلیغات

سال‌ها است که مسافران وعده‌هایی را درباره‌ی ورود فناوری به حوزه‌ی گردشگری شنیده‌اند. وعده‌هایی نظیر دستیارهای رباتیک که در کارها کمک حال مسافران هستند، ماشین‌های بدون راننده که در مسافرت‌ها به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند و انواع و اقسام وسایلی که با استفاده از هوش مصنوعی طراحی شده‌اند تا وظایف گوناگونی را انجام دهند. با این حال، تاکنون هیچ کدام از این وعده‌ها محقق نشده‌ است. بسیاری از مردم با نا‌امیدی به این وعده‌ها می‌نگرند زیرا تا کنون موفق به دریافت چنین خدماتی در هیچکدام از سفرهایشان نشده‌اند. اما در نمایشگاه CES امسال که در آن جدیدترین تکنولوژی‌های سال در زمینه‌های گوناگون ارائه می‌شوند، شاهد رونمایی از برخی گجت‌های نوین و جذاب بودیم که می‌توانند صنعت گردشگری را متحول کنند.

برای مطالعه‌ مقاله «گجت هایی که در سال ۲۰۱۶ نحوه سفر کردن را تغییر خواهند داد» به کجارو مراجعه کنید:

اگر به اخبار و اطلاعاتی درباره‌ی شگفت‌انگیز‌ترین و برترین نقاط دنیا یا مقالاتی چون راهنمای سفر، خوراکی‌ها و اخبار گردشگری علاقمند هستید، به کجارو سربزنید و ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات