زومجی: بررسی کنترلر SteelSeries Stratus مخصوص پلتفرم iOS

شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
استیل‌سریز یکی از شناخته شده‌ترین برندهای تولیدکننده لوازم جانبی گیمینگ است که به تازگی کنترلری کوچک و جمع و جور مخصوص پلتفرم iOS عرضه کرده؛ کنترلری که به خوبی می‌تواند تجربه‌ای کنسولی را روی گوشی‌های هوشمند بیاورد. با زومجی همراه باشید تا به بررسی این کنترلر بپردازیم.
تبلیغات

بازی‌های ویدیویی که زمانی محدود به رایانه‌های شخصی بودند، کم کم با روی کار آمدن کنسول‌ها قشر بیشتری از مردم را جذب خود کردند. با این حال، موج گسترش بازی‌های ویدیویی تا به حال هیچ‌گاه مانند ورود گوشی‌های هوشمند، سرعت و قدرت نداشته و حالا می‌توانیم ببینیم هر کسی از هر قشری که یک گوشی هوشمند به همراه دارد، حداقل یک بار به بازی با دستگاه خود پرداخته است.

این مقدمه را گفتم تا برسم به عده‌ای که بازی‌های ویدیویی را روی گوشی جدی می‌گیرند و دوست دارند تجربه‌های متفاوت و بهتری را با آن تجربه کنند. برندها و کمپانی‌های مختلف هم از این فرصت نهایت استفاده را کرده‌اند و با تولید لوازم جانبی به ویژه کنترلرهای مخصوص، بازی‌های گوشی‌های هوشمند را چند قدم به تجربه‌های کنسولی نزدیک‌تر کرده‌اند. یکی از برندهای پیشتاز این زمینه، استیل‌سریز است که در این مطلب قصد داریم تا به بررسی کنترلر کوچک اما کاربردی استراتوس مخصوص سیستم‌ عامل iOS این کمپانی بپردازیم.

برای مشاهده کامل مطلب بررسی کنترلر SteelSeries Stratus مخصوص پلتفرم iOS به زومجی مراجعه کنید.

Steelseries Stratus

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات