تمسخر سامسونگ توسط ال‌جی به دلیل نبود قابلیت تعویض باتری در گوشی‌های سری گلکسی اس 6

شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
طعنه‌ی شرکت‌های بزرگ در توییتر به یکدیگر یکی از جنبه‌های بامزه‌ی اخبار تکنولوژی است. در یکی از جدیدترین این موارد شاهد تمسخرسامسونگ توسط ال‌جی هستیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اکانت سامسونگ موبایل در توییتر با یادآور شدن لطف قابلیت شارژ سریع در گوشی پرچمدار خود، در توییتی نوشته است که پر شدن باتری گلکسی اس6 اج+ "از صفر تا شارژ کامل تنها ۹۰ دقیقه" طول می‌کشد. اکانت ال‌جی موبایل آمریکا در پاسخ به توییت سامسونگ نوشته است: "با استفاده از باتری جداشونده، از صفر تا شارژ کامل یک لحظه طول خواهد کشید" و در ادامه لینکی به صفحه‌ی رسمی گوشی ال‌جی V10 داده است.

lg makes fun of samsungs tweet fe382

همانطور که می‌دانید، خانواده‌ی گلکسی اس6 سامسونگ تغییرات گسترده‌ای نسبت به سری اس5 با خود به همراه آورده‌اند که یکی از آن‌ها باتری جدا نشدنی است. در حالی که بسیاری از دارندگان تلفن‌های هوشمند (مخصوصاً کسانی که آیفون دارند) به نداشتن باتری جداشدنی عادت کرده‌اند، حذف این قابلیت که در نسل‌های قبلی سری گلکسی وجود داشت، برای خیلی‌ها یک تنزل به حساب می‌آید. تلفن‌های هوشمند بسیاری با قابلیت تعویض باتری در بازار وجود دارند که یکی از آن‌ها گوشی بالارده‌ی V10 ال‌جی است. این تلفن هوشمند در ماه اکتبر سال گذشته، چندین ماه پس از عرضه‌ی اس6 اج+، به بازار آمد.

حقیقت این است که باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری گلکسی اس6 اج+ در آزمایش‌ها به طرز قابل توجهی بیشتر از باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری ال‌جی V10 دوام می‌آورد؛ هرچند که باتری ال‌جی سریع‌تر (در عرض تنها ۶۵ دقیقه) شارژ می‌شود. در نهایت وقتی بحث باتری به میان می‌آید، هم اس6 اج+ و هم V10 مزایا و معایب خودشان را دارند.

شما کدامیک را ترجیح می‌دهید؟ یک باتری قابل تعویض که در زمان تمام شدن شارژ به راحتی بتوان آن را عوض کرد، یا یک باتری غیر قابل تعویض که مدت زمان بیشتری شارژ نگه دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات