نیمی از کاربران گوشی‌های اپل، آیفون 6 و 6 اس دارند

چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
برای طرفداران اپل تصور اینکه شخصی پس از یک یا دو سال دستگاه‌ خود را به آخرین و بهترین آیفون ارتقا ندهد، بسیار سخت است. اما آمارها نشان می‌دهد که نیمی از کاربران گوشی‌های اپل هنوز آیفون خود را با آیفون 6 یا 6S تعویض نکرده‌اند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اپراتور‌های موبایل و خود اپل در ایالات متحده، تاکنون برنامه‌های زیادی برای ارتقای راحت به آخرین نسل گوشی‌های آیفون اجرا کرده‌اند اما بسیاری از دارندگان آیفون، به گفته تیم کوک در کنفرانس اعلام گزارش مالی اپل، هنوز گوشی‌ خود را هر ساله یا حتی در بازه‌‌ای ۱۵ ماهه به آخرین نسل آیفون ارتقا نمی‌دهند.

iphone 77dda

در حقیقت، تنها ۴۰ درصد از دارندگان آیفون‌های قبل دستگاه خود را پس از اینکه آیفون‌های جدید رونمایی شده‌اند، ارتقا دادند. این آمار به این معنی است که از هر ۵ نفر، ۳ نفر از دارندگان آیفون هنوز از آیفون‌های قبل از ۶، ۶ پلاس، ۶ اس و ۶ اس پلاس استفاده می‌کنند.

سال پیش زمانی که اپل اولین سه ماهه پس از عرضه آیفون ۶ را پشت سر گذاشت، تنها ۱۵ درصد از دارندگان آیفون‌های قبل این گوشی‌های تازه را خریداری کردند. این ۱۵ درصد هم در زمانی ثبت شد که اپل توانست در آن سه ماه مالی، ۷۵ میلیون دستگاه آیفون بفروشد. افزایش این آمار بسیار کند صورت می‌گیرد.

numbers 62749

در هر حال، به صورت کلی اپل در این مورد جای نگرانی زیادی ندارد. این کمپانی در هر دو سه ماهه پایانی سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۴ نزدیک به ۷۵ میلیون آیفون به فروش رسانده و باید این موضوع را هم به خاطر داشته باشیم که میلیون‌ها کاربر آیفون هنوز از آیفون ۴، ۵ و ۵ اس استفاده می‌کنند که ممکن است به زودی نسل جدیدی از گوشی‌های آیفون را دوباره خریداری کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات