سامسونگ تمام اپلیکیشن‌هایش را برای iOS عرضه خواهد کرد

سه‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در نظر دارد از مایکروسافت فاصله بگیرید و در حال برنامه‌ریزی برای عرضه تمام اپلیکیشن‌های خود برای iOS است. البته چندی پیش نیز این کمپانی اعلام کرد که ساعت هوشمندش با نام گیر S2 از iOS پشتیبانی خواهد کرد. حال بر اساس گزارش‌های منتشر شده به‌نظر می‌رسد که این شرکت تصمیم دارد بیشتر اپلیکیشن‌هایش را در طول ماه‌های آینده برای iOS عرضه کند.
تبلیغات

خبرها از آمادگی سامسونگ برای عرضه‌ی نسخه‌ی iOS برنامه‌های خود دارند. گزارش جدید حکایت از آماده‌سازی گیر Fit برای iOS دارد و با این اوصاف کاربران این ابزار پوشیدنی قادر خواهند بود تا از طریق دستگاه iOS نیز سلامتی خود را مدیریت کنند. البته انتظار عرضه‌ی اپلیکیشن S Health را نیز برای iOS داریم که از طریق آن کاربران امکان مدیریت تمرینات روزانه، غذای مصرف شده، میزان خواب و موارد مشابه را دارند و می‌توانند کنترل مناسبی روی سلامتی و تناسب اندام داشته باشند.

اپلیکیشن‌های Remote Control و Family Square نیز که برای گلکسی ویو عرضه شده بودند انتظار می‌رود برای iOS آماده شوند. از طریق این اپلیکیشن‌ها کاربران iOS امکان کنترل نمایشگر‌های مختلف را خواهند داشت. البته احتمال می‌رود امکان استفاده از این اپلیکیشن‌ها برای کنترل دستگاه‌های صوتی نیز میسر باشد. چندی پیش سامسونگ اپلیکیشن دوربین هوشمند را برای iOS منتشر کرد و اکنون در تلاش است تا نسخه جدیدی از آن را با رابط کاربری جدید و امکانات جالب ارائه کند.

فعلا معلوم نیست که چه زمانی این اپلیکیشن‌ها برای iOS منتشر خواهند شد. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ سعی دارد تا این برنامه را تا پایان سال میلادی عملی سازد.

منبع ubergizmo

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات