زوم‌اپ: قطع دسترسی افراد ناشناس به اینترنت وای فای با Home Wifi Alert

دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
Home Wifi Alert اپلیکیشنی بسیار کاربردی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید افرادی که در حال حاضر به وای فای شما وصل هستند را مشاهده کنید و ارتباط موارد ناشناس را قطع کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

هنگامی که سرعت اینترنت به شدت کاهش پیدا می‌کند، یا ترافیک اینترنت زودتر از همیشه به اتمام می‌رسد، معمولا کاربران انگشت اتهام را به سوی شرکت ارائه‌دهنده برده و آن را از موارد فنی می‌دانند. اما در برخی موارد نیز این اتفاقات به دلیل دسترسی غیر مجاز افراد سودجو به اینترنت شما خواهد بود. اگر شما نیز با چنین مشکلاتی رو به رو شده‌اید، احتمال آنکه یک همسایه‌ی سودجو در آپارتمان خود داشته باشید چندان دور از ذهن نیست. Home Wifi Alert اپلیکیشنی بسیار جالب برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید با وصل شدن به اینترنت خانگی خود، تمام دستگاه‌های متصل به آن را مشاهده کنید. طبیعتا در حالت عادی، نباید به جز خود و اعضای خانواده ارتباط دیگری را مشاهده کنید. از همین رو می‌توانید به آسانی به وجود دستگاه‌های اضافه پی برده و ارتباط آن‌ها را از مودم خود قطع کنید.

home wifi alert2 79a9b

استفاده از Home Wifi Alert به این صورت است که بعد از ورود به اپلیکیشن، از طریق کانکشن اینترنتی شما به مودم متصل می‌شود و لیستی از تمام دستگاه‌هایی که در حال حاضر در حال استفاده از آن هستند را نمایش می‌دهد. مورد مثبتی که در این میان وجود دارد نیز نمایش IP مربوط به هر دستگاه است که می‌تواند شما را در تشخیص موارد اضافه با اعضای خانواده یاری کند. حال کافیست تا با لمس هر ارتباط غریبه ای که در این لیست مشاهده می‌کنید، ارتباط وی را با مودم خود قطع کنید و با تغییر رمز عبور، از اتصال مجدد آن‌ها جلوگیری کنید. شما حتی می‌توانید با قرار دادن IP‌های غیر مجاز در لیست سیاه مودم، از وصل شدن مجدد آنها حتی در صورت دسترسی به رمز عبور جدید نیز جلوگیری کنید. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات