مجموعه بند‌های Apple Watch Hermes برای ساعت هوشمند اپل بصورت عمومی عرضه شد

یک‌شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
مجموعه‌ی بند‌های موسوم به Apple Watch Hermes که پیش از این در شمار معدودی از فروشگاه‌های اپل در دسترس خریداران بود، هم اکنون برای عرضه در فروشگاه‌ آنلاین اپل در اختیار کاربران قرار گرفته است. علاقمندان می‌توانند بند‌های مورد نظر را با پرداخت ۱۱۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار خریداری کنند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اپل بند‌های موسوم به اپل واچ هرمس را که پیش از این در شمار محدودی از فروشگاه‌های این کمپانی در اختیار علاقمندان قرار گرفته بود، هم اکنون برای تمام کاربران و علاقمندانی که ساعت هوشمند اپل را در اختیار دارند، عرضه کرده است. کاربران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین اپل، هفت مدل از ده مدل عرضه شده از این بند‌ها را که مبتنی بر نسخه‌ی ۳۸ میلی متری اپل واچ است، خریداری کنند. از جمله‌ی بند‌های عرضه شده برای این ساعت‌های هوشمند باید به مدل موسوم به Double Tour اشاره کرد که تنها برای مدل ۳۸ میلی متری روانه‌ی بازار شده و قیمت آن نیز ۱۲۵۰ دلار است. مدل موسوم به Double Tour در واقع نسخه‌ای است که بند دو بار به دور مچ قرار می‌گیرد.

بند‌های معمولی یا یک بنده با قیمت ۱۰۰۰ دلار برای نسخه‌ی ۳۸ میلی متری به فروش می‌رسند. این بند‌ها برای نسخه‌ی ۴۲ میلی متری نیز در دسترس است؛ با این تفاوت که قیمت بند‌های توسعه یافته برای این نسخه ۱۵۰۰ دلار در نظر گرفته شده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات