تماشا کنید: ویدیویی مفهومی از خودروی الکتریکی اپل

شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
برای چند ماهی است که پروژه‌ی ساخت ماشین الکتریکی اپل در بین اخبار راه خود را پیدا کرده و هر دفعه با تصاویر مفهومی یا گمانه‌زنی‌های مختلف دوباره اسم آن به گوشمان می‌خورد. آیا اپل واقعا به دنبال ساخت یک ماشین الکتریکی خودران است؟ هنوز نمی‌دانیم اما ویدویی در ادامه تماشا خواهید کرد که تصور این ماشین را برای ما ساده‌تر می‌کند.
تبلیغات

این ویدیوی ساخته شده، طرحی واقعی از ماشین اپل نیست و تنها ویدیویی مفهومی از این محصول است که توسط کانال یوتیوب ConceptsiPhone ساخته شده. این کانال بسیاری از ویدیو‌ و تصاویر مفهومی مربوط به محصولات اپل را می‌سازد.

گفته می‌شود که این ماشین در سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد و سیستم‌عامل مخصوصی با نام OScar را اجرا خواهد کرد که برنامه‌هایی مانند سافاری، نقشه‌ی اپل و سیری را بر روی خود دارد و با آیفون و اپل واچ یکپارچه شده است.

بر طبق گزارش‌هایی که اوایل همین ماه میلادی منتشر شدند، اپل دامنه‌هایی با نام Apple.car، Apple.cars و Apple.auto را خریداری کرده است. هنوز مشخص نیست اپل قرار است چه کاری با این وب‌سایت‌ها داشته باشد، اما این کمپانی هم‌اکنون بر روی پروژه تایتان کار می‌کند که گفته می‌شود مربوط به ساخت همین خودروی الکتریکی می‌شود.

امروز البته خبری منتشر شد که سرپرست این پروژه قرار است به زودی اپل را ترک کند و دیگر بر روی این پروژه نظارتی نخواهد داشت. دلیل ترک مسئول پروژه‌ی تایتان دلایل عملکردی و فنی نبوده و بلکه مسائل شخصی عنوان شده است. در هر صورت از شما دعوت می‌کنیم این ویدیو از «اپل کار» را از دست ندهید:

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات