مایکروسافت شماری از سرفیس پرو‌های خود را برای رفع مشکل کابل برق فراخواند

پنج‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
ابتدای هفته‌ی جاری میلادی مایکروسافت اعلام کرد که کابل برق شماری از محصولات خانواده‌ی سرفیس این کمپانی دارای مشکلاتی است. حال ردموندی‌ها محصولاتی نظیر سرفیس پرو، سرفیس پرو ۲ یا سرفیس پرو ۳ را که تا پیش از ۱۵ مارس خریداری شده‌اند، فراخوانده تا مشکل این محصولات به رایگان حل کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پس از اعلام وجود مشکل در کابل برق شماری از محصولات خانواده‌ی سرفیس مایکروسافت، حال این کمپانی سرفیس پرو، سرفیس پرو ۲ و سرفیس‌ پرو ۳ هایی را که تا پیش از ۱۵ مارس در کشور‌های آمریکا و کانادا خریداری شده باشند، فراخوانده تا مشکل موجود را به رایگان حل کند. مایکروسافت اعلام کرده که در صورتی که کاربران این محصولات را خارج از آمریکای شمالی تا پیش از ۱۵ جولای خریداری کرده باشند، مشکل مورد نظر در محصولات آن‌ها نیز موجود است. باید به این موضوع اشاره کرده که آخرین نسل از سرفیس پرو مایکروسافت یا همان سرفیس پرو ۴ این کمپانی از چنین مشکلی مبری است.

سخن گوی مایکروسافت در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

تاکنون مشکل حادی در مورد ایجاد جراحات و مشکلات بزرگ توسط کاربران در مورد سرفیس پرو‌های مورد نظر گزارش نشده است. تنها تعداد انگشت شماری از کاربران چنین مشکلی را گزارش کرده‌اند، از این‌رو مایکروسافت در پی آن است تا با رفع رایگان مشکل مورد نظر در تمام محصولات که احتمالا از این مشکل رنج می‌برند، امکان هر گونه مشکل آتی را به صفر برساند.

این مشکل متوجه کابل برق AC است که به پریز برق متصل می‌شود و مشکلی متوجه سیم ارتباطی سرفیس پرو، نیست. مایکروسافت در نظر دارد تا تمام کابل‌های برق محصولات مورد نظر را به رایگان تعویض کند. در صورتی که شما نیز از دارندگان این محصولات هستید، می‌توانید با مراجعه به این لینک، از مشکل دار بودن سرفیس پرو خود آگاه شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات