ایسر از کروم‌بوک ۱۸۰ دلاری خود مجهز به نمایشگر IPS رونمایی کرد

چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد بازار کروم‌بوک‌ها طرفداران خوبی دارد. ایسر در جریان CES 2016 از کروم‌بوک ۱۱ خود رونمایی کرد. امروز نیز این کمپانی نسخه‌ای جدید از این کروم‌بوک را مجهر به نمایشگر IPS معرفی کرد.
تبلیغات

ایسر در کنار کمپانی‌هایی نظیر توشیبا و اچ‌پی، سرمایه‌گذاری خوبی در تولید انواع کروم‌بوک کرده است. این کمپانی تایوانی تا کنون چندین مدل جذاب از کروم‌بوک‌های خود را روانه‌ی بازار کرده و امروز از کروم‌بوک ۱۱ با نمایشگر IPS و قیمت ۱۸۰ دلار رونمایی کرد.

کروم‌بوک‌ها در زمینه‌های آموزشی و کاری مصارف زیادی دارند و ایسر با تولید مدل کروم‌بوک ۱۱ تلاش کرده تا محصولی جذاب با قابلیت حمل بهتر را ارائه کند. ضخامت این لپ‌تاپ کمتر از ۲۵ میلی‌متر و وزن آن برابر ۱ کیلوگرم است. در نتیجه خیلی راحت می‌تواند محصول ایسر را در کیف خود گذاشته و هر جایی آن را همراه خود ببرید.

اما ایسر از موضوع استحکام و مقاومت کروم‌بوک ۱۱ غافل نبوده و نسخه‌ی جدید از این نظر بهبودهایی داشته است. به گفته‌ی ایسر این دستگاه در مقابل سقوط از فاصله‌ی نیم‌متری مقاومت می‌کند و می‌تواند فشار ۶۰ کیلوگرمی را تحمل کند. این بهینه‌سازی در کنار بهره‌گیری از نمایشگر IPS باعث می‌شود تا با محصولی بهتر نسبت به گذشته روبرو باشیم.

Liliputing گزارش کرده به لطف پنل IPS این کروم‌بوک، زوایای دید نمایشگر نسبت به نسل قبلی به مراتب بهتر شده است. صفحه‌نمایش این دستگاه از رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل بهره می‌‌برد. ضمن اینکه ایسر برای کروم‌بوک خود از یک باتری ۳۲۲۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که با یک بار شارژ ۹ ساعت به طور مداوم کار می‌کند. کروم‌بوک ۱۱ ایسر به پورت HDMI، یو‌اس‌بی ۲ و یواس‌بی ۳ مجهز شده است و خریداران می‌توانند با پرداخت هزینه‌ی اضافی مدل قوی‌تر با ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را خریداری کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات