برترین لوازم جانبی اکسپریا زد 5 سونی

یک‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰
مطالعه 6 دقیقه
سونی در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2015 از نسل جدید پرچمداران خود با نام اکسپریا زد ۵ رونمایی کرد. این محصولات شامل اکسپریا زد ۵، اکسپریا زد ۵ پریمیوم و اکسپریا زد ۵ کامپکت است. در ادامه به معرفی ابزار‌های جانبی خواهیم پرداخت که می‌توان در کنار این گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار داد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 لوازم جانبی از مهم‌ترین بخش‌های انتخاب گوشی‌های هوشمند هستند. چرا که تنوع و زیبایی آن‌ها مهم بوده و نیز کارآیی گوشی شما را نیز دو چندان می‌کند. سونی توجه زیادی به این خواسته‌ی طرفداران و خریداران گوشی‌های خود دارد و گزینه‌های متعددی را برای انتخاب پیش‌روی آن‌ها قرار می‌دهد. در ادامه به معرفی بخشی از این لوازم جانبی برای گوشی‌های سری اکسپریا زد ۵ خواهیم پرداخت.

ساعت هوشمند SmartWatch 3

15 868fb

سونی سال گذشته نسل جدید ساعت هوشمند خود را با نام اسمارت واچ ۳ معرفی کرد. با استفاده از این ساعت هوشمند می‌توان تا دو روز بدون نیاز به شارژ به ثبت فعالیت‌های ورزشی پرداخته و اطلاعات جمع‌آوری شده را با اپلیکیشن سلامتی نظیر Lifelog روی اکسپریا زد ۵ همگام کرد. با استفاده از اسمارت واچ ۳ دیگر نیازی به چک کردن مداوم اکسپریا زد ۵ خود ندارید؛ چراکه می‌توانید تمام اعلانیه‌های دریافت شده روی گوشی هوشمند را در ساعت هوشمند ببینید. این ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ور گوگل بوده و اپلیکیشن‌های متعددی برای آن توسعه یافته است. اسمارت واچ ۳ از قابلیت ارتباط با شبکه‌های ارتباطی بی‌سیم‌ نیز برخوردار است و می‌توان ساعت را بدون نیاز به همراه داشتن گوشی با اتصال به شبکه‌ وای‌فای مورد استفاده قرار داد. سونی طیف گسترده‌ای از ساعت‌های هوشمند اسمارت واچ ۳ را با بند‌های مختلف در رنگ‌های متنوع در اختیار کاربران قرار داده است.

دستبند هوشمند سلامتی اسمارت بند تاک

14 fe360

 دستبند هوشمند اسمارت بند تاک را باید ترکیب مد، دستبند هوشمند سلامتی و تکنولوژی خواند. با استفاده از نمایشگر E-Ink تعبیه شده در این دستبند هوشمند می‌توان از آخرین اعلانیه‌های دریافتی روی گوشی و همچنین میزان فعالیت‌های ورزشی آگاه شد. با توجه به بهره‌گیری از نمایشگر E-Ink که حالت خمیده آن ارگونومی خاصی را به دستبند بخشیده، می‌توان تا سه روز بدون نیاز به شارژ مجدد، از این دستبند استفاده کرد. ضمنا این دستبند تا ۱.۵ متر زیر آب قادر است در برابر نفوذ مایعات مقاومت کند. با استفاده از بند‌های متنوع ارائه شده برای این دستبند هوشمند می‌توانید آن را لباس خود ست کنید. همچنین در صورت دریافت مکالمات صوتی نیازی به بیرون آوردن گوشی از جیب نیست و به راحتی می‌توان از روی دستبند هوشمند به تماس دریافتی پاسخ داد.

ایرفون MDR-NC750

18 342d8

اگر از دوستداران موسیقی بوده و همواره در زمان پیاده‌روی، مطالعه، رانندگی و مسافرت دوست دارید تا به موسیقی گوش فر دهید، پس هدست MDR-NC750 سونی را باید یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای شما خواند که می‌تواند ترکیب مناسبی را با اکسپریا زد ۵ تشکیل دهد. با استفاده از این هدست می‌توانید صدایی با کیفیت بالا در حالتی که ۹۸ درصد از نویز بیرونی حذف شده را به وضوح شنید.

شارژر بی سیم WCH10

17 4270e

شارژ گوشی‌های هوشمند را باید یکی از چالش‌های تولیدکنندگان این ابزار‌های موبایل خواند. اتصال گوشی به شارژر، باعث می‌شود تا قابلیت حمل این محصولات به صفر برشد. شارژر‌های مغناطیسی که از فناوری QI استفاده می‌کند، راهکاری ایده‌ال برای شارژ کردن گوشی بدون نیاز به اتصال سیم شارژر به گوشی هوشمند است. حتی با استفاده از کاورهای شارژ بی‌سیم می‌توان گوشی هوشمند را در حالت شارژ بصورت ایستاده قرار داده و از گوشی برای دیدن قابل‌های ویدیویی یا دیدن فیلم استفاده کرد.

هدست بی‌سیم DR-BTN200M

12 a32bb

هدست بی‌سیم جدید سونی این امکان را در اختیار دوستداران موسیقی قرار می‌دهد تا از قید و بند ایجاد شده توسط هدست‌ها و ایرفون‌های سیمی رها شوند. جفت کردن این هدست با گوشی به سادگی و با استفاده از فشردن کلید فیزیکی قرار گرفته روی گوشی سمت چپ هدفون صورت می‌پذیرد. کافی است تا همزمان با فشردن این کلید، هدست را به پشت گوشی نزدیک کرد تا جفت شدن از طریق ارتباط NFC صورت پذیرد. پس از جفت شدن ارتباط بلوتوث بین گوشی و هدست ایجاد شده و می‌توان بدون نیاز به اتصال سیم یا پورت مخصوص جک هدفون ۳.۵ میلی متری به موسیقی دلخواه خود گوش فرا داد.

داک شارژر میکرو USB

11 c7dc5

در صورتی که دوست دارید تا گوشی هوشمندتان همیشه جلوی چشم بوده و بتوانید در مواقع لزوم آن را چک کنید، پس بهتر است از داک شارژر میکرو USB موسوم به DK52 استفاده کنید. با استفاده از این داک به راحتی می‌توانید اکسپریا زد ۵ را از محل پورت میکرو USB روی این داک قرار داده و گوشی را در حالت ایستاده شارژ کنید. این داک شارژر با هر سه نسخه‌ی اکسپریا زد ۵ کامپکت، اکسپریا زد ۵ پریمیوم و اکسپریا زد ۵ قابل استفاده است.

استایل کاور

13 3a18a

در صورتی که حساسیت زیادی به سلامت گوشی هوشمند خود داشته و دوست ندارید تا کوچک‌ترین خط و خشی روی گوشی بیفتد، پس بهتر است از استایل کاور توسعه یافته توسط سونی روی اکسپریا زد ۵ استفاده کنید. با استفاده از این کاور علاوه بر این گوشی خود را از تمام خطراتی که آن را تهدید می‌کند، محافظت می‌کنید، به تمام ویجت‌ها و اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود حتی زمانی که کاور در حالت بسته است، دسترسی خواهید داشت. با استفاده از این کاور می‌توان در زمان بسته بودن به آیکن ۵ اپلیکیشن دسترسی داشت. با استفاده از کاور SCR42 در رنگ‌های مختلف می‌توان کاوری همرنگ با اکسپریا زد ۵ را به همراه این گوشی استفاده کرد تا علاوه بر افزایش مقاومت گوشی، ظاهر زیبایی را نیز به آن بخشید.

کوئیک شارژر

16 60a80

در صورتی که به دلایلی تنها می‌توانید مدت کوتاهی را در یک نقطه باقی مانده و گوشی هوشمند خود را به شارژر متصل کنید، پس quick charger توسعه یافته توسط سونی می‌تواند شارژ مورد نیاز شما را تامین کند. با استفاده از UCH10 می‌توانید در کمتر از ۱۰ دقیقه اکسپریا زد ۵ را برای استفاده به مدت ۵ تا ۵.۵ ساعت شارژ کنید. این محصول جانبی را می‌توان با تمام گوشی‌های هوشمند سری اکسپریا زد ۵ مورد استفاده قرار داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات