نگاه نزدیک زومیت به تلفن اکسپریا زد 5 پریمیوم سونی

شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
اکسپریا زد 5 پریمیوم بزرگ‌ترین عضو خانواده پرچمدار جدید سونی است که در نمایشگاه IFA امسال در کنار زد 5 و زد 5 کامپکت معرفی شد.
تبلیغات

پیش‌تر در در زومیت نگاه نزدیک به گوشی سونی اکسپریا زد 5 و اکسپریا زد 5 کامپکت را تماشا کردید. در کنار این دو تلفن یک نسخه بزرگتر از پرچمدار سونی با نمایشگر 4K نیز معرفی شد. اکسپریا زد 5 پریمیوم از نظر مشخصات فنی، به جز ابعاد و رزولوشن نمایشگر تفاوتی با دیگر اعضای خانواده Z5 ندارد. با این حال کار کردن با اولین تلفن هوشمند با نمایشگر 4K می‌تواند هیجان انگیز باشد.

در حالی که کمپانی‌های دیگر چون سامسونگ و ال‌جی در پرچمداران یکی دو سال اخیر خود به استفاده از نمایشگر Quad HD روی آورده‌اند، سونی پرچمدارانش را با نمایشگر Full HD رونمایی می‌کرد و کازو هیرای، مدیر عامل این کمپانی ژاپنی معتقد بود، تلفن‌های هوشمند نیازی به رزولوشن بالا ندارند. حتی پرچمدار اصلی امسال، اکسپریا زد 5 نیز به نمایشگر 1080p مجهز شده است.

اما شاید ارائه یک نسخه از پرچمدار جدید در ابعاد ۵.۵ اینچ سونی را متقاعد کرده که از رزولوشن بالاتر در محصولش بهره ببرد. ژاپنی‌ها اکسپریا زد 5 را با رزولوشن 4K معرفی کرده‌اند تا اولین کمپانی سازنده تلفن هوشمند با این رزولوشن و تراکم ۸۰۶ پیکسل بر اینچ باشند.

xperia z5 premium zoomit

 نمایندگان زومیت در برلین، محل برگزاری IFA 2015 توانسته‌اند با نسخه پریمیوم سری اکسپریا زد ۵ کار کرده و ویدیویی از آن تهیه کنند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید. نظرات و پیشنهادات خود را درباره این تلفن و استفاده از رزولوشن 4K در تلفن‌های هوشمند با ما در میان بگذارید.

تماشای ویدیو در یوتیوب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات