گوپرو اکشن کم Hero+ Wi-Fi را با قابلیت ارتباط وای فای و بلوتوث معرفی کرد

دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
در سال‌های گذشته استفاده از دوربین‌های موسوم به اکشن کم بسیار افزایش یافته است. حال گو پرو که پیش از این محصولات متعددی را به بازار عرضه کرده، اکشن کم Hero+ Wi-Fi را با قیمت کم برای آن‌هایی که به دنبال خرید اکشن کم با قیمت پایین هستند، معرفی کرده است.
تبلیغات

گو پرو در نظر دارد تا خرید دوربین‌های موسوم به اکشن کم را برای تمام کاربران ممکن کند. این کمپانی امروز دوربین جدیدی را با عنوان Hero+ Wi-Fi معرفی کرده که قیمت پایین این دوربین امکان خرید آن را توسط افرادی که در پی تصاحب یک اکشن کم با قیمت پایین هستند، فراهم آورده است. این دوربین را باید به عنوان یک محصول رده پایین در نظر گرفت که از وجود ارتبط وای-فای نیز بهره می‌برد. این نسخه از اکشن‌کم گو پرو از نظر قیمت بین دو مدل +Hero با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار و Hero+ LCD با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار قرار دارد. گوپرو برای عرضه‌ی این دوربین در تاریخ ۴ اکتبر با ۱۲ مهرماه برنامه‌ریزی کرده ست.

از جمله‌ی قابلیت‌های این دوربین باید به امکان اتصال به شبکه‌های وای‌فای و همچنین پشتیبانی از بلوتوث اشاره کرد. با توجه به حذف ال‌سی‌دی از این دوربین، تعیین قیمت ۱۹۹.۹۹ دلاری برای این دوربین معقول به نظر می‌رسد. با توجه به در پیش بودن تعطیلات سال نوی میلادی عرضه‌ی این محصول به بازار به نظر استراتژی خوبی برای افزایش فروش به نظر می‌رسد.

از نظر ظاهری این مدل از دوربین گوپرو شبیه به ارزان‌ترین نسخه است، در حالی که کامپوننت‌های داخلی برگرفته از نمونه‌ی گران‌تر یا همان Hero+ LCD است. براساس اطلاعات ارائه شده این دوربین قادر است ویدیوهایی با رزولوشن 1080p را با نرخ ۶۰ فریم در هر ثانیه ضبط کند که در مقایسه با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه +Hero نشان از قابلیت بهتر این دوربین دارد. همچنین باید به امکان ثبت تصاویر با رزولوشن ۸ مگاپیکسل و همچنین مقاومت در برابر آب تا عمق ۴۰ متری اشاره کرد. این دوربین توانایی ثبت تصاویر اسلوموشن را ندارد و در صورتی که چنین قابلیتی را در دوربین خود می‌خواهید با به سراغ محصولات سری Hero 4 این کمپانی بروید.

علاوه بر بهره‌گیری از یک سنسور بهتر در مقایسه با +Hero، در این نسخه از امکان ارتباط بلوتوث و وای فای نیز پشتیبانی می‌شود که با استفاده از آن کاربران می‌توانند با گوشی‌هوشمند خود به تنظیمات دوربین دسترسی داشته یا به ثبت تصاویر بپردازند. همچنین امکان اشتراک‌گذاری تصاویر از طریق گوشی‌هوشمند نیز وجود دارد.

گوپرو امروز قیمت دوربین Hero 4 Session را نیز از ۳۹۹.۹۹ دلار به ۲۹۹.۹۹ دلار کاهش داد. جثه‌ی کوچک این دوربین در مقایسه با پرچمداران سری Hero 4 امکان استفاده از آن دوربین را در زمان صعود از کوه‌ها و استفاده در شرایط سخت، کاربردی ‌می‌نماید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات