نام برنامه‌ی جرمی کلارکسون در آمازون پرایم، Gear Knobs خواهد بود

چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
پس از جدایی جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هاموند، این سه مجری محبوب با سرویس استریم ویدیویی آمازون پرایم باز خواهند گشت. حال شایعاتی در مورد اسم احتمالی برنامه‌ی جدید مطرح شده است. شنیده‌ها نام جدید برنامه‌ی سه گانه‌ی محبوب دنیای خودرو را Gear Knobs عنوان کرده‌اند.
تبلیغات

پس از مشخص شدن مقصد بعدی سه مجری سابق برنامه‌ی تاپ‌گیر، به نظر می‌رسد دست‌اندرکاران تهیه‌ی این برنامه در تلاشند تا مقدمات پخش سری جدیدی از برنامه‌ی مربوط به نقد و بررسی خودروها را با حضور جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هاموند برگزار کنند. براساس شنیده‌ها احتمالا نام این برنامه Gear Knobs خواهد بود.

منشا انتشار نام احتمالی برنامه‌ی جدید کلارکسون، موسسه‌ی حقوقی Olswang LLP است که پیش از این نیز وظیفه‌‌ی رسیدگی به مسائل حقوقی کلارکسون را بر عهده داشته است. این موسسه‌ی حقوقی در تاریخ ۱۲ ژوئن سال جاری میلادی نام‌های Gear Nobs و Gear Knobs را با توضیح برنامه‌ای که در زمینه‌ی نقد و بررسی خودروها فعالیت خواهد کرد، به ثبت رسانده است. در ۲۸ جولای نیز نام Speedbird با همین مضمون به ثبت رسیده است.

موسسه‌ی حقوقی Olswang در پنهان‌کاری کامل اقدام به ثبت این نام‌ها کرده و حتی پیش از به ثبت رساندن عناوین مورد نظر، یک شرکت را نیز تاسیس کرده است. این موسسه پیش از این وظیفه‌ی حل و فصل مسائل حقوقی کلارکسون را بر عهده داشته و حتی در برخی موارد با برنامه‌ی تاپ‌گیر نیز همکاری کرده است.

هنوز نمی‌توان در خصوص استفاده از این نام‌ها به طور قطع اظهار نظر کرد؛ چراکه تاریخ مربوط به ثبت نام‌ها به پیش از توافق کلارکسون با آمازون باز می‌گردد. آمازون برای در اختیار گرفتن سه گانه‌ی پیشین تاپ‌گیر، مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار را برای ۱۲ قسمت پرداخت خواهد کرد. شنیده‌ها حکایت از این دارد که کلارکسون برای حضور خود به ازای هر سال، درآمدی ۱۵ میلیون دلاری را به جیب خواهد زد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات