دو گوشی جدید میزو تست بنچمارک انتوتو را گذراندند: گذر از مرز ۷۰/۰۰۰ امتیاز

چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
مطالعه 3 دقیقه
مدیران شرکت میزو اعلام کردند که گوشی در سری پرو از خانواده‌ی گوشی‌های این شرکت، معرفی نخواهند کرد. حذف سری پرو به معنای عدم معرفی گوشی جدید نیست، بلکه میزو در حال کار بر روی دو گوشی قدرتمند است که توانسته‌اند خود را در صدر لیست امتیازات تست بنچمارک انتوتو قرار دهند.
تبلیغات

آن طور که از شواهد پیدا است میزو در حال کار بر روی دو گوشی جدید و قدرتمند است. یکی از این گوشی‌ها مجهز به پردازنده‌ی جدید Helio X20 مدیاتک و دیگری مجهز به پردازنده‌ی اکسینوس ۷۴۲۰ خواهد شد.

گوشی مجهز به پردازنده‌ی ۷۴۲۰ اکسینوس با نام NIUX توانسته امتیاز ۶۹ هزار را در تست بنچمارک انتوتو به نام خود ثبت کند که نشانگر عملکردی در حد و اندازه‌های گلکسی نوت ۵ سامسونگ است.

تفاوت اصلی این گوشی با گلکسی نوت ۵ در رزولوشن صفحه نمایش خواهد بود چرا که میزو قصد استفاده از پنل فول اچ‌دی در این گوشی دارد. از سایر مشخصات گوشی میزو می‌توان به دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. به علاوه این گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید ۵.۱ خواهد بود.

گوشی دیگر میزو ME5 نام خواهد داشت و مجهز به پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای Helio X20 مدیاتک خواهد شد. این پردازنده توانسته امتیازی بیش از ۷۰ هزار را در تست بنچمارک انتوتو کسب کند که نشان از قدرت بالای پردازنده‌ی جدید مدیاتک دارد.

از سایر مشخصات ME5 می‌توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن 1080P، دروبین ۲۰ مگاپیکسلی با گشودگی f/1.8، دوربین خود گرفت (سلفی) ۶.۲ مگاپیکسل با گشودگی f/1.8 اشاره کرد. انتظار می‌رود روکش شیشه‌ای استفاده شده بر روی صفحه نمایش این گوشی از نوع 2.5D بوده و طراحی کلی آن شبیه به گلکسی اس ۶ سامسونگ باشد. همچنین این گوشی از حسگر اثر انگشت، ۴ گیگابایت رم و باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد و ضخامتی ۷.۹ میلی‌متری خواهد داشت. البته باید به این نکته اشاره کرد که در بخش دوربین به دلیل برآمدگی آن، شاهد ضخامت ۹.۹ میلی‌متری خواهیم بود.

گزارش‌ها از چین حاکی از قیمت ۷۸۵ دلاری برای ME5 هستند که از این نظر در رده‌ی آیفون ۶ و گلکسی اس ۶ قرار خواهد گرفت. میزو مدعی است که هنر طراحان این شرکت و مشخصات فنی ME5 ارزش قیمت‌گذاری بالا را دارد.

در حال حاضر مشخص نیست که این دو گوشی چه زمانی رسما معرفی خواهند شد اما با توجه به قیمت‌گذاری و مشخصات فنی ذکر شده می‌توان انتظار معرفی گوشی‌های شگفت انگیزی را داشت.

Meizu ME5 leaked chassis 1
Meizu ME5 leaked chassis 3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات