بروزرسانی iOS 9 مشکلات زیادی را برای کاربران آیفون‌ها بوجود آورده است

شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد بروزرسانی iOS 9 باعث ایجاد لگ و بسته شدن ناگهانی اپلیکیشن‌ها شده و نارضایتی کاربران را به همراه داشته است , بسیاری از این کاربران آیپد یا آیفون، از هر موقعیتی در فضای مجازی برای بیان نارضایتی خود درباره‌ی بروزرسانی iOS 9 استفاده کرده‌اند تا این مشکل را به گوش اپل برسانند.
تبلیغات

کاربران آیپدها و آیفون‌ها می‌دانند که اپل به تازگی نسخه‌ای جدید سیستم عامل خود با نام iOS 9 را عرضه کرده است. این بروزرسانی بر روی آیفون‌ها از آیفون ۴ اس به بعد و در آیپدها از آیپد ۲ به بعد قابل نصب خواهد بود. با اینکه اپل وعده‌ی بهبود عملکرد را با این بروزرسانی داده بود اما به نظر می‌رسد کاربرانی که به این نسخه کوچ کرده‌اند، با مشکلات بسیاری دست به گریبان شده‌اند.

به نظر می‌رسد بروزرسانی iOS 9 باعث ایجاد لگ در سیستم عامل و در برخی موارد حتی بسته شدن ناگهانی اپلیکیشن‌ها نیز شده است. آن طور که از پست‌های فضای مجازی پیدا است، آیفون ۵ اس و آیفون ۶ بیشتر از دیگر مدل‌ها دچار مشکل شده‌اند.

هر چند تمامی کاربران دچار این مشکل نیستند اما تعداد افرادی که به مشکل خورده‌اند قابل صرفنظر نیست و حتی نصب دوباره‌ی سیستم عامل نیز نتوانسته کمکی به حل ایرادات بوجود آمده بکند. به علاوه این مشکل در کنار سایر مشکلات مانند خطا در هنگام دانلود بروزرسانی و عدم امکان استفاده از اینترت 4G ایرانسل قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد اپل باید سریعا فکری برای حل این ایرادات بکند.

نظر شما چیست؟ آیا با بروزرسانی iOS 9 مشکلی در عملکرد سیستم عامل آیفون یا آیپد شما ایجاد شده است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات