زوم‌اپ: فوتبال آمریکایی در Stickman Football

دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
Stickman Football یکی دیگر از سری بازی‌های Stickman است که به ورزش فوتبال آمریکایی پرداخته و شخصیت‌های دوست داشتنی اش را، برای یک بازی خشن آماده کرده است.  با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اگر اهل بازی کردن با موبایل خود باشید، احتمالا بارها با این آدمک‌های سیاه رو به رو شده‌اید. بازی‌هایی همچون فوتبال، تنیس و پرش در شنا تنها بخشی از عناوین مختلف سری بازی‌های Stickman هستند که البته از محبوب بسیار زیادی نیز در بین کاربران برخوردارند. Stickman Football نیز یکی از جدیدترین بازی‌های استیکمنی است که این بار سراغ ورزش فوتبال آمریکایی رفته و این کاراکترهای دوست داشتنی را، در ورزش نسبتا خشن فوتبال آمریکایی به مصاف هم فرستاده است.

stick12

Stickman Football دارای 32 تیم فوتبال است که در کنار چندین استادیوم مختلف، لیگ‌های متفاوت و... تنوع بسیار خوبی را به بازی بخشیده است. این موضوع که Stickman Football یک بازی فانتزی و بیشتر طنزآمیز است باعث نشده تا سازندگان به جزئیات دقت نکنند و اتفاقا در بازی شاهد تکنیک‌هایی از بازیکنان استیکمنی خواهید بود که باعث تعجب شما خواهد شد. موضوع جالب و البته طنزآمیزی که در بازی وجود دارد شکسته شدن استخوان‌های بازیکنان در اثر خطاهای شدید است که البته بدیهی است که این اتفاق از جنبه‌ی طنزآمیز آن به نمایش گذاشته خواهد شد و نمی توان آن را یک خشونت در بازی دانست. برای دانلود این بازی دوست داشتنی، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات