بهترین لوازم خانگی معرفی شده در IFA 2015

جمعه ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
مطالعه 7 دقیقه
با زومیت همراه باشید تا به معرفی بهترین لوازم‌خانگی معرفی شده در ایفا ۲۰۱۵ برلین بپردازیم.
تبلیغات

نمایشگاه ایفا تنها میدان قدرت‌نمایی تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ و تبلت نیست و کمپانی‌های پیشرو در حوزه‌ی لوازم خانگی با اضافه کردن تکنولوژی‌های نوین در محصولات جدید خود و یکپارچه‌سازی آن‌ها با دستگاه‌های دیجیتال، پای ثابت این رویداد هستند.

نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ برلین همچون چند سال اخیر شاهد حضور پررنگ برترین کمپانی‌های تولیدکننده لوازم خانگی مانند بوش، الکترولوکس (AEG)، سامسونگ، ویرپول و غیره بود. محصولات جذابی در این نمایشگاه حضور داشتند که شاهد به کارگیری جدیدترین تکنولوژی‌ها در کنار یکپارچه‌سازی آنها با دیگر دستگاه‌های دیجیتال شامل گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها بودیم. در ادامه می‌خواهیم به معرفی برترین لوازم خانگی معرفی شده در برلین بپردازیم.

بوش

44288851415bdd146c11a6b4b6ebf984 XL

بی‌تردید یکی از فعال‌ترین برندهای لوازم خانگی در ایفا ۲۰۱۵ را باید کمپانی بوش بدانیم که در وطن خود، مجال هنرنمایی دوباره یافته بود. بوش از دیرباز یکی پیشگامان صنعت لوازم خانگی بوده و زیبایی و کیفیت محصولات این برند زبانزد خاص و عام است. امسال نیز این شرکت آلمانی با دست پر به ایفا ۲۰۱۵ آمده بود.

oven5

مطالب مرتبط: کمپانی بوش از لوازم خانگی جدید خود در ایفا 2015 رونمایی کرد

یکی از جذابترین محصولات معرفی شده بوش را باید سری جدید گازهای صفحه‌ای بوش مجهز به انواع سنسور و برنامه‌های پخت بدانیم که با ارائه جدیدترین تکنولوژی‌ها و برنامه‌های متنوع پخت در کنار زیبایی زائدالوصفش، نگاه خیلی‌ها را به سمت خود جذب کرده بود.

با توجه به تعبیه سنسورهای داخلی هر قسمت از این گاز می‌تواند کار مشخصی انجام دهد. به عنوان مثال می‌توان به امکان تشخیص اندازه‌ی ظرف پخت و تعیین دمای مناسب، تشخیص نوع ماده غذایی و ارائه برنامه و دمای پخت مناسب اشاره کرد.

ref3

دومین محصول جذاب بوش را باید یخچال فریزرهای جدید این برند مجهز به دوربین داخلی و سیستم اتوماسیون خانگی Home Connect بدانیم که به کمک دوربین تعبیه شده روی در یخچال بوش امکان ارائه تصویر کامل از محتویات داخل آن روی تبلت یا گوشی هوشمند وجود دارد. این دوربین به سادگی تمام فضای داخلی یخچال و فریزر را پوشش می‌دهد.

wash1

بوش همراه خود ماشین لباسشویی‌های سری 8 را با فناوری منحصر به فرد اکتیو اکسیژن (اکسیژن فعال) به ایفا آورده بود که طبق ادعا این کمپانی می‌تواند ۹۹.۹۹ درصد باکتری‌های روی لباس را با سیستم اختصاصی خود پاک کرده و کل فرایند شستشو را در ۲۰ دقیقه انجام دهد. این ماشین لباسشویی بوش به کمک سیستم EcoSilenceDrive کاملا نرم و بی‌صدا کار می‌کند.

البته در این نمایشگاه بوش از دیگر محصولات خود شامل جدیدترین همزن و مخلوط‌کن این کمپانی نیز رونمایی کرد.

الکترولوکس (آ.ا.گ)

procombi plus smart 970x647 c

الکترولوکس که صاحب اصلی برند AEG به شمار می‌رود از دیگر کمپانی‌های تولیدکننده لوازم خانگی حاضر در برلین بود که نه تنها از رقبای بوش به شمار میره، بلکه در تولید محصولات با کیفیت و نوآورانه همواره جزو پیشگامان بوده است.

امسال نیز الکترولوکس با دست پر در ایفا ۲۰۱۵ حاضر شده بود و سعی داشت به کمک اپلیکیشن My AEG تجربه‌ای جدید از یکپارچه‌سازی لوازم خانگی را در اختیار شما قرار بدهد. این اپلیکیشن با شبکه وای‌فای و اینترنت موبایل به راحتی کار می‌کند.

myaeg app stain guide d 970x647 c

اپلیکیشن My AEG روی اندروید و آی‌اواس کار می‌کند و شامل برنامه‌های غذایی و دستورات پخت متنوع می‌شود که به کمک آن می‌توانید برای مثال انواع غذاهای رژیمی، غذاهای حاوی گوشت یا سبزیجات را پخته، از هزینه‌های پخت و ترکیبات یک غذا نیز باخبر شوید.

یکی از جذاب‌ترین محصولاتی که الکترولوکس با خود به برلین آورده بود یک فر گاز از برند آ.ا.گ به نام ProCombi Plus Smart است که درون آن یک دوربین تعبیه شده است. حتی اگر نزدیک این فر نباشید می‌توانید تمامی مراحل پخت را از روی اپلیکیشن My AEG تماشا کنید و امکان ارسال لینک لحظات پخت غذا برای دوستان و دیگر اعضای خانواده نیز فراهم شده است.

street 2 0 2 2 970x647 c

گازهای صفحه‌ای و هودهای الکترولوکس بخش دیگری از محصولات این برند در ایفا ۲۰۱۵ بود که به چراغ‌های LED و فناوری Hob2Hood مجهز شده‌اند. این هود آشپزخانه به صورت کاملا هوشمند بسته به شرایط پخت غذا، بو و بخار تولید شده، شروع به کار می‌کند و حتی سرعت فن‌های آن به همین شرایط بستگی دارد.

طبق ادعای این شرکت، هودهای جدید می‌توانند خیلی سریع انواع بوها را تشخیص داده و آنها را حذف کنند. هودهای آ.ا.گ دارای درجه‌ی مصرف انرژی A بوده و از سیستم کاهش صدای SilenceTech و سیستم از بین برنده‌ی بوها موسوم به Breeze بهره می‌برند.

flexible features for aeg santo fridge freezers s93930cmfx 4 970x647 c

الکترولوکس جدیدترین یخچال فریزرهای مجهز به قفسه‌های مدرن Custom Flex را نیز همراه خود به نمایشگاه آورده بود تا به کمک سیستم FlexiShelf بتوانید در همان فضای قبلی و با استفاده از جابجایی قفسه‌ها بتوانید جای بیشتر داشته باشید. 

این یخچال فریزر الکترولوکس به تکنولوژی توئین‌تک مجهز شده‌اند که امکان کنترل و مدیریت آنها از نمایشگر روی یخچال فراهم شده و امکان تنظیم دمای جداگانه در بخش‌های مختلف دستگاه به ویژه یخچال و فریزر وجود دارد. به کمک این سیستم مواد غذایی تازه‌تر مانده و ماندگاری بیشتری دارند.

t97689ih3 pr aeg 1 970x647 c

الکترولوکس از ماشین لباسشویی‌های آ.ا.گ نیز غافل نبوده و ضمن به کارگیری تکنولوژی‌های جدید، آنها را به خوبی با اپلیکیشن My AEG سازگار کرده است.

این ماشین لباسشویی آ.ا.گ به کمک سیستم DualSense خودش تمام مراحل شستشو و خشک‌کردن لباس‌ها را تحت هر شرایطی در یک ساعت انجام می‌دهد و سیستم ProText Plus نسبت به گذشته 50 درصد حجم بیشتری از لباس‌های خشک می‌شود. زمان خشک‌کردن نیز به لطف تکنولوژی Absolute Care کاهش قابل توجهی داشته است.

سامسونگ

addwash washing machine samsung

شاید امسال در ایفا ۲۰۱۵ خبری از گوشی‌های پرچمدار یا جدیدترین سری نوت سامسونگ نبود، ولی این کمپانی به خوبی روی مباحثی چون اینترنت اشیا متمرکز شده و از لوازم خانگی خود نیز غافل نبوده است. ماشین لباسشویی سامسونگ Addwash که در واقع دارای دو قسمت مجزاست و مهمترین هدف طراحی آن برای مواقعی است که بعد از شروع فرایند شستشو یادتان می‌آید که باید تعدادی لباس دیگر را برای شستشو اضافه می‌کردید.

شاید هم بخواهید برخی لباس‌ها را جدای از هم بشویید یا تمایل داشته باشید در هر مرحله مایع نرم‌کننده یا ماده شوینده را اضافه کنید. کافی است دکمه توقف را فشار دهید و با باز کردن در دوم لباس‌های جدید یا مایع شوینده را در این قسمت اضافه کنید.

addwassh

این لباسشویی به خوبی با اپلیکیشن ویژه‌ی خود روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها سازگار شده و امکان انتخاب برنامه‌های متنوع شستشو وجود دارد. شما می‌توانید تمامی مراحل شستشو را با این اپلیکیشن کنترل کنید. برای تسریع در مراحل شستشو تکنولوژی SuperSpeed به ماشین لباسشویی WW8500 Addwash سامسونگ اضافه شده و از طرف دیگر برای شستشوی بهتر و از بین رفتن موثر باکتری‌ها از تکنولوژی EcoBubble استفاده شده که هوا با آب ترکیب می‌شود.

البته برندهای دیگری چون ویرپول در ایفا ۲۰۱۵ حاضر بودند که بیشتر روی اپلیکیشن خود و یکپارچه‌سازی آن با لوازم خانگی تولیدی این شرکت متمرکز شده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات