بهترین تلویزیون‌های معرفی شده در IFA 2015

جمعه ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲
مطالعه 4 دقیقه
نمایشگاه IFA برلین یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین رویدادها در دنیای دیجیتال است که هر ساله کمپانی‌های بزرگ و کوچک زیادی در آن شرکت می‌کنند. این رویداد در بخش‌های مختلف از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ، اینترنت اشیاء، لوازم صوتی و تصویری، ابزارهای پوشیدنی و لوازم خانگی برگزار می‌شود. با زومیت همراه باشید تا به معرفی بهترین تلویزیون‌های حاضر در ایفا ۲۰۱۵ بپردازیم.
تبلیغات

شاید نگاه بسیاری از کارشناسان، کاربران و حاضرین در نمایشگاه به سمت گوشی‌های هوشمند و پرچمداران جدید، انواع تبلت، لپ‌تاپ یا سیستم‌های کامپیوتری ویژه گیمینگ باشد، ولی همچنان تولیدکنندگان مشهور به تولید جدیدترین لوازم صوتی و تصویری از جمله نسل تازه تلویزیون‌های خود ادامه می‌دهند که به آخرین تکنولوژی‌ها و امکانات منحصر به فرد این کمپانی‌ها مجهز شده‌اند.

در ادامه می‌توانید با بهترین تلویزیون‌‌های معرفی شده در ایفا ۲۰۱۵ برلین آشنا شوید.

تلویزیون‌های OLED ال‌جی

LG OLED TV city2 2

هر کدام از تولیدکنندگان تلویزیون‌ سعی دارند با تمرکز بر روی یک تکنولوژی خاص، نظر کاربران را به سمت محصولات خود جلب کنند. سامسونگ بر روی فناوری SUHD تمرکز کرده و ال‌جی نیز شدیدا بر روی OLED‌های سرمایه گذاری می‌کند. ال‌جی سال گذشته چندین مدل تلویزیون OLED در ابعاد و شکل و شمایل مختلف را راهی بازار کرد و حتی تلویزیون‌های خمیده OLED نیز وارد بازار کشور شدند. در همین راستا امسال نیز ال‌جی تمرکز ویژه‌ای بر روی تلویزیون‌های هوشمند OLED کرده است.

به دلیل پیکسل‌های OLED که به طور مجزا نوردهی می‌کنند، تلویزیون OLED با نرخ کنتراست بینهایت خود از هر زاویه‌ای مشکی کامل و رنگ‌های زنده‌ای را ارائه می‌کند. نه تنها ال‌جی رهبر جهانی فناوری پیشرفته OLED است، بلکه این شرکت در طراحی منحنی شیک و مبهوت‌کننده‌ای که در تلویزیون‌هایش استفاده کرده است موفقیتی بی‌نظیر به دست آورده که هر خانه‌ای را کامل می‌کند.

تلویزیون امبی‌لوکس فیلیپس

philips

یکی از بهترین تلویزیون‌های معرفی شده در ایفا ۲۰۱۵ را باید امبی‌لوکس فیلیپس معرفی کنیم که به جای بهره‌گیری از چراغ‌های LED در پشت دستگاه، مهندسان این شرکت از ۹ پروژکتور کوچک استفاده کرده که تصاویر آینه شده از آنچه در تلویزیون در حال پخش است را روی دیوار‌های کناری و بالای دستگاه منعکس می‌کند.

البته در برلین فیلیپس دو تلویزیون اندرویدی مدل 9600 اولترا اچ‌دی و مدل 8601 اولترا اچ‌دی را معرفی کرد که از همان فناوری AmbliLight پشتیبانی می‌کنند و در اندازه‌های ۵۵ و ۶۵ اینچ تولید شده‌اند. این تلویزیون‌ها دارای سیستم‌عامل اندروید هستند.

تلویزیون CZ950 پاناسونیک

panasonic

پاناسونیک هیچگاه حریف دست و پا بسته‌ای نبوده و امسال نیز این کمپانی ژاپنی از اولین تلویزیون اُلد خود در شهر برلین رونمایی کرد. این دستگاه اولین تلویزیون 4K OLED است که توانسته گواهی‌نامه‌ی THX را اخذ کند. نیازی نیست اشاره کنیم که این تلویزیون نیز مانند بسیاری از نمونه‌های مشابه در سال ۲۰۱۵ می‌تواند از محتوای اچ‌دی‌آر پشتیبانی کند. این دستگاه ۱۰ هزار دلاری کیفیت ساخت و سبک طراحی جذابی دارد که می‌تواند شما را راضی کند.

تلویزیون X90C/X91C سونی

sony

شاید امسال یکی از پرکارترین شرکت‌های حاضر در ایفا 2015 کمپانی ژاپنی سونی بود که در کنار گوشی‌های خانواده‌ی اکسپریا زد 5 از چند محصول جذاب دیگر از جمله تلویزیون‌های ایکس 90 سی و ایکس 91 سی مجهز به محتوای HDR رونمایی کرد که نیازی نیست برای پخش اچ‌دی‌ار تجهیزات جداگانه‌ی بخرید.

این تلویزیون‌های 4K UHD تنها ۱۵ میلی‌متر ضخامت دارند و از جدیدترین پردازنده‌ی ایکس 1 سونی بهره می‌برند. روی این تلویزیون‌ها از سیستم‌عامل اندروید تی‌وی استفاده می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات