سامسونگ ساعت هوشمند گیر اس 2 را با حاشیه‌ی چرخان و سیستم عامل تایزن معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶
مطالعه 3 دقیقه
پس از انتشار تیزرها و تصاویر مختلف در مورد گیر اس ۲، سامسونگ این ساعت هوشمند را در آستانه‌ی آغاز به کار ایفا ۲۰۱۵ رسما معرفی کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بالاخره سامسونگ ساعت هوشمند خود را پس از چند هفته‌ که همراه با انتشار تیزرهای تصویری و ویدیوهایی مختلف از این ساعت بود، معرفی کرد. نکته‌ی جالب توجه در مورد این ساعت هوشمند، کوچک بودن سایز گیر اس ۲ در مقایسه با گمانه‌های اولیه است. اغلب اطلاعات ارائه شده سایز صفحه‌ی نمایش این ساعت هوشمند را ۱.۵۶ اینچ با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ معرفی می کردند، در حالی که سایز صفحه‌ی نمایش این ساعت هوشمند فقط ۱.۲ اینچ است.

ساعت هوشمند گیر اس 2

براساس اطلاعات ارائه شده توسط سامسونگ، گیر اس ۲ ضخامتی ۱۱.۴ میلی‌متری دارد که می‌توان آن را کمی ضخیم‌تر از ساعت هوشمند هواوی خواند. با توجه به عدم بکارگیری گلکسی در نام این ساعت هوشمند می‌توان به روشنی دید که گیر اس ۲ مبتنی بر تایزن است. از جمله‌ی قابلیت‌های اصلی این ساعت هوشمند می‌توان به حاشیه‌ی چرخان آن در کنار گواهی IP68 اشاره کرد. این ساعت هوشمند در دو نسخه‌‌ی گیر اس ۲ و گیر اس ۲ کلاسیک در جریان ایفا ۲۰۱۵ به نمایش گذاشته خواهد شد.

نسخه‌ی اسپورت گیر اس ۲ در رنگ خاکستری تیره با بند سیلیکونی مشکی و ترکیب بدنه‌ی نقره‌ای با بند سیلیکونی سفید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. مدل کلاسیک نیز با ظاهر مشکی و بند چرمی به بازار عرضه خواهد شد.

ساعت هوشمند گیر اس 2

از جمله‌ی مشخصات فنی این ساعت هوشمند باید به پردازنده‌ی دو هسته‌ای با فرکانس یک گیگاهرتز، ۵۱۲ مگابایت حافظه‌ی رم و ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. همانطور که اشاره کردیم صفحه‌ی نمایش ۱.۲ اینچی این ساعت هوشمند از نوع سوپر امولد بوده و رزولوشن آن نیز ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل است.

از نظر قابلیت‌های ارتباطی گیر اس ۲ به مواردی نظیر وای فای، بلوتوث و NFC مجهز شده است. همچنین نسخه‌ای از این ساعت هوشمند به قابلیت ارتباط با شبکه‌های 3G از طریق e-SIM برخوردار است.

سایز گیر اس ۲ سامسونگ ۴۲.۳ در ۴۹.۸ در ۱۱.۴ میلی‌متر بوده و وزن آن نیز ۴۷ گرم برآورد شده است. مدل کلاسیک این ساعت هوشمند کوچک‌تر بوده و ابعاد آن ۳۹.۹ در ۴۳.۶ در ۱۱.۴ میلی‌متر بوده و وزن آن نیز ۴۲ گرم است. باتری مورد استفاده در هر دو نسخه ۲۵۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و می‌توان از آن بدون نیاز به شارژ برای دو تا سه روز استفاده کرد.

نمونه‌ی 3G به یک باتری ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که با بهره‌گیری از آن می‌توان تا دو روز ساعت هوشمند را بدون نیاز به شارژ استفاده کرد. ابعاد نسخه‌ی 3G برابر ۴۴.۰ در ۵۱.۸ در ۱۳.۴ میلی‌متر بوده و وزن آن نیز ۵۱ گرم است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات