Angry Birds 2 به رکورد ۲۰ میلیون دانلود در یک هفته دست یافت

شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
اَنگری بردز یکی از بازی‌هایی است که از اولین نسخه‌های اندروید و آی‌او‌اس در دسترس کاربران قرار گرفته. پس از گذشت زمان زیادی از عرضه‌ی نسخه اول، سازندگان این بازی ثابت کرده‌اند که هم‌چنان می‌توانند این سری را جذاب تولید کنند.
تبلیغات

سری اَنگری بردز یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های گوشی‌های هوشمند است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ عرضه شد.  بر اساس کنفرانس اخیر شرکت رویو آخرین نسخه از بازی در مدت زمان ۱ هفته، ۲۰ میلیون بار دانلود شده است. انگری بردز ۲، که نسخه‌ی ۱۲ ام از این سری محسوب می‌شود، به گیم‌پلی نسخه اصلی بازگشته است و پیش از این نیز توانسته بود به رکورد ۱ میلیون دانلود در عرض ۱۲ ساعت دست یابد. تمامی نسخه‌های این بازی روی هم ۱ میلیارد دانلود را تجربه کرده‌اند که بدین واسطه سری انگری بردز را در رتبه اول بیشترین دانلود در میان بازی‌های چندپلتفرم رایگان، قرار می‌دهد. رایگان بودن و عدم نیاز به اینترنت، این سری را به گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی که به طور تفریحی و در زمان بیکاری به بازی کردن می‌پردازند، تبدیل کرده است.

اَنگری بردز در پلترفم آی‌او‌اس به تنهایی در صدر دانلود در ۱۰۰ کشور قرار گرفته است. این بازی روند رایگان بودن خود را ادامه داده است ولی امکان خرید درون بازی برای بهبود تجربه‌ی بازی کنندگان نیز فراهم است. خرید از مبلغ ۹۹ سنت الی ۹۹ دلار در بازی موجود است. حجم بازی نیز ۶۸ مگابایت است که برای یک بازی ساده کمی زیاد به نظر می‌رسد؛ با این حال هنوز هم از بسیاری اپلیکیشن‌های موجود در اپ‌استور و گوگل پلی حجم کمتری دارد.

پاتریک لو کارگردان این نسخه در رابطه با میزان استقبال هواداران گفت:

زمانی که در حال توسعه‌ی بازی بودیم باور داشتیم که مسیر درستی را پیش‌رو داریم. اما این میزان استقبال از سوی هواداران واقعا دل‌نشین است و از تمامی آن‌ها متشکرم. نسخه اول این سری ۹ ماه زمان برد تا به این میزان دانلود دست یابد.

نظر شما درباره این نسخه از بازی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات