نشستن استیگ پشت فرمان فورد فوکوس RS با ظاهر نمونه‌ی موجود در بازی فورزا

پنج‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
نزدیک شدن بازی‌های کامپیوتری به واقعیت مخصوصا در مورد بازی‌هایی نظیر فورزا کمپانی تولید کننده‌ی خودرو نظیر فورد را مجاب کرده تا نسل جدید فورد جی تی و فورد فوکوس RS را پیش از نمایشگاه خودروی فرانکفورت، در گیمزکام پیش روی ژرمن‌ها قرار دهد.
تبلیغات

معمولا بسیاری از دوستداران و علاقمندان به دنیای خودروها در نمایشگاه‌های خودرو به دیدار آخرین دستاورد کمپانی‌های خودروسازی می‌روند؛ اما پیوند واقعیت با دنیای مجازی مخصوصا در دنیای بازی‌ها، پای خودروسازانی نظیر فورد را به نمایشگاه گیمزکام که در شهر کلن برگزار می‌شود، باز کرده است. کمپانی آمریکایی در جریان برگزاری نمایشگاه گیمز کام، نسل جدید فورد فوکوس RS و فوردجی تی را به نمایش گذاشته است. خودروهای به نمایش گذاشته با ظاهری مشابه آنچه که گیمرها در بازی فورزا روبرو بوده‌اند، پیش روی بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

در زمان رونمایی از فورزا موتو اسپورت ۶ در اروپا که کاور آن منقش به تصویر فورد جی تی است، کمپانی آمریکایی از یاری گیمرها برای رنگ آمیزی و طراحی نسل جدید فورد فوکوس RS بهره گرفت. ظاهر این خودرو آمیحته‌ای از رنگ‌های قرمز، آبی و سفید است. نسخه‌ی اصلی این خودرو در جریان نمایشگاه توسط شخصیت شناخته شده، اما مجهول الهویه‌ی تاپ‌گیر یعنی استیگ رانندگی شد.

ForzaInt

فورد فوکوس RS با رنگ آمیزی جدید در جریان برگزاری کنفرانس مایکروسافت در گیمزکام رونمایی شد. نسل جدید این خودرو را باید سومین نسل از این نمونه خواند که از وجود یک پیشرانه‌ی ۲.۳ لیتری اکوبوست بهره می‌برد. از قابلیت‌های دیگر این خودرو باید سیستم انتقال نیرو به هر چهار چرخ و امکان انتخاب از میان حالت‌های مختلف رانندگی اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات