کمپانی توسعه اپلیکیشن لاین سرویس اشتراک گذاری V را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی توسعه دهنده‌ی اپلیکیشن ارتباطی لاین سرویس جدید ویدیویی را با عنوان V توسعه داده‌اند که با استفاده از آن کاربران می‌توانند ویدیوهایی را از زندگی شخصی افرادی که دنبال می‌کنند، تماشا کنند.
تبلیغات

با استفاده از سرویس جدید ویدیویی V‌که توسط توسعه دهندگان سرویس ارتباطی لاین ارائه شده کاربران قادر خواهند بود تا ویدیوهای شخصی به اشتراک گذاشته شده توسط افراد مشهور و شناخته شده‌ای که دنبال می‌کنند، به نظاره بنشینند. امکان اظهار علاقه به ویدیو با استفاده از فشردن کلیدی که علامت قلب دارد به همراه امکان اضافه کردن کامنت در این اپلیکیشن پیش بینی شده است. با مراجعه به تب محبوب‌ترین‌ها کاربران می‌توانند ویدیوهایی را که بیشترین قلب را به خود اختصاص داده‌اند به ترتیب از بالا به پایین نمایش داده می‌شوند.

در سرویس V ویژگی جالبی پیش بینی شده که از آن با عنوان Chemistry Beat یاد می‌شود. این فاکتور نشان از رابطه‌ی بین بینندگان و افراد مشهوری است که ویدیوهای خود را در این سرویس به اشتراک می‌گذارند. با دیدن ویدیوها میزان رابطه‌ی بین کاربر و فرد مورد نظر افزایش می‌یابد که با رسیدن به میزان مشخصی از Chemistry Beat کاربران جوایزی را دریافت خواهند کرد.

در حال حاضر این سرویس با تمرکز روی کاربران ژاپنی و کره‌ی جنوبی در فروشگاه اپ استور و گوگل پلی استور در دسترس کاربران است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات