سونی قیمت و زمان عرضه‌ی اکسپریا C5 اولترا را اعلام کرد

پنج‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
مطالعه 1 دقیقه
سونی در هفته‌ای که گذشت دو گوشی هوشمند اکسپریا C5 اولترا و اکسپریا M5 را معرفی کرد که اکسپریا C5 اولترا به لطف صفحه‌ی نمایش ۶ اینچی فول اچ‌دی و بدون حاشیه‌اش نظر بسیاری را به سوی خود جلب کرد. حال ژاپنی‌ها قیمت و تاریخ عرضه‌ی این محصول را اعلام کرده‌اند.
تبلیغات

سونی هفته‌ی گذشته دو گوشی هوشمند جدید را معرفی کرد که یکی از آن‌ها اکسپریا C5 اولترا نام دارد. این گوشی هوشمند به لطف بهره‌گیری از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلاش ال‌ای‌دی در جلو پشت و همچنین صفحه‌ی نمایش ۶ اینچی بدون حاشیه نظر بسیاری از کاربران را به سوی خود جلب کرده است.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط سونی این گوشی هوشمند از ماه جاری میلادی در اختیار علاقه‌مندان خواهد بود. بنابر اطلاعات ارائه شده توسط سونی هنگ کنگ، علاقمندان می‌توانند این گوشی هوشمند را با پرداخت ۴۲۵ دلار از ۱۴ آگوست خریداری کنند. به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند با قیمت مشابهی در سایر بازار‌ها در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اکسپریا C5 اولترا از تراشه‌ی ۸ هسته‌ی MT6752 مدیاتک با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با امکان افزایش از طریق میکرو SD در کنار باتری ۲۹۳۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. برخلاف بسیاری از گوشی‌‌های هوشمند سونی C5 اولترا ضدآب نیست.

نظر شما در خصوص این گوشی هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات