تصویر نسخه‌ی اسپورت نسل جدید موتو 360 فاش شد

دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
تقریبا هر روز شاهد انتشار تصاویر و اطلاعات جدیدی متعلق به نسل جدید موتو ۳۶۰ موتورولا هستیم، اما دقایقی پیش تصویری منتسب به نسخه‌ی اسپورت این ساعت هوشمند توسط upleaks@ فاش شده است.
تبلیغات

اخیرا شایعات در خصوص احتمال معرفی نسل جدید موتو ۳۶۰ موتورولا افزایش یافته و تقریبا هر روز نیز شاهد انتشار تصاویر و اطلاعات جدیدی درباره‌ی این محصول هستیم. حال upleaks@ تصویری از این نسخه‌ی اسپورت موتو ۳۶۰ را منتشر کرده که نشان‌دهنده‌ی عرضه‌ی نسخه‌ی اسپورت این ساعت هوشمند به همراه نسخه‌ی اصلی است.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید این ساعت هوشمند در سه رنگ روانه‌ی بازار خواهد شد. نسخه‌ی اسپورت نیز نظیر نسخه‌ی معمولی از موتو ۳۶۰ دارای صفحه‌ی نمایش دایره است. در این نسخه نیز شاهد قرار گرفتن کلید فیزکی در موقعیت ساعت ۲ هستیم. با توجه به نبود پین برای بند در محل اتصال آن به بدنه، امکان تعویض بند در نسخه‌ی اسپورت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به نظر می‌رسد موتورولا نیز درصدد در پیش گرفتن سیاست اپل برای عرضه‌ی ساعت‌های هوشمند خود در چند نسخه است. upleaks@ به این موضوع اشاره کرده که با وجود احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی اصلی موتو ۳۶۰ در ماه سپتامبر، نسخه‌ی اسپورت تا ماه نوامبر (دو ماه دیگر) در دسترس نخواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات