دیجی‌خرید: تجربه‌ی خرید از یک فروشگاه تخصصی

یک‌شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
مطالعه 4 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
فروشگاه‌های اینترنتی دیگر چیز تازه‌ای در فضای وب و کسب‌وکار ایران نیستند. هم‌اکنون صدها فروشگاه با نام‌های مختلف مشغول به کارند و هر کدام مشتری‌های خاص خودشان را دارند. اما آنچه که در فضای وب ایران کمتر دیده می‌شود، فروشگاه‌های تخصصی است که روی حوزه‌های خاصی از کسب و کار متمرکز شده باشند و در کنار فروش محصولات، مشاوره‌ی فنی و تخصصی نیز ارائه کنند.
تبلیغات

فروشگاه اینترنتی دیجی‌خرید یکی از معدود فروشگاه‌هایی است که چند سال است به صورت تخصصی در زمینه‌ی فروش تجهیزات الکترونیک و کامپیوتر فعالیت می‌کند و به یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در کشورمان در این حوزه تبدیل شده است.

دیجی‌خرید، نخستین فروشگاه آنلاین تجهیزات برق و الکترونیک

فروشگاه دیجی‌خرید در واقع نخستین فروشگاه اینترنتی در ایران است که اقدام به فروش ترانس، یوپی‌اس، اینورتر، محافظ و استابلایزر کرده است. ممکن است این سوال برای‌تان پیش آمده باشد که دستگاه‌هایی مانند یوپی‌اس و استابلایزر چه کاربردی دارند؟ دیجی‌خرید در کنار فروش این کالاها، مقاله‌هایی تخصصی برای معرفی این محصولات، نحوه‌ی کار آن‌ها و شیوه‌ی استفاده از آنها منتشر می‌کند. به نحوی که کاربر نهایی می‌تواند با مراجعه به پایگاه اینترنتی فروشگاه، به راحتی به محتوای مورد نیاز خود دست پیدا کند و دقیقا بداند کدام یک از محصولات عرضه شده در فروشگاه متناسب با نیاز او است. مشخصات فنی دقیق در کنار عکس و فیلم‌های مرتبط با هر محصول نیز به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد به خوبی با مشخصات و ظاهر دستگاه‌ها و مدل‌های مختلف آشنا شوند.

s

مشاوره‌ی مستقیم و چت آنلاین

گرچه در دیجی‌خرید می‌توانید از طریق مقاله‌ها و مطالب مختلف با محصولات عرضه شده آشنا شوید، ولی مدیران دیجی‌خرید به همین اکتفا نکرده‌اند و امکان مشاوره‌ی آنلاین، حتی خارج از ساعات اداری، را هم برای خریداران و بازدیدکنندگان به وجود آورده‌اند. به این ترتیب که کاربران از طریق پنجره‌ی چت آنلاین می‌توانند با کارشناسان سایت به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنند و مشاوره بگیرند. اگر هم ترجیح می‌دهید از طریق چت مشاوره نگیرید، یا سوال فنی‌تری دارید که احساس می‌کنید نمی‌شود از طریق چت درباره‌اش مشاوره گرفت، می‌توانید از طریق تلفن ۸۸۳۰۱۰۲۵ و یا ۷۷۶۱۷۰۰۸ با کارشناسان دیجی‌خرید صحبت کنید.

چرا از دیجی‌خرید بخریم؟

عضویت دیجی‌خرید در انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی و داشتن نماد اعتماد الکترونیک یا «ای‌نماد» از وزارت صنعت و معدن نیز باعث شده است کاربرانی که برای اولین بار محصولی را از دیجی‌خرید سفارش می‌دهند، بتوانند به راحتی به این فروشگاه اعتماد کنند و خریدشان را انجام بدهند. از سوی دیگر دیجی‌خرید امکان فروش حضوری را هم برای مشتریان خود فراهم کرده است تا در صورت تمایل، خریدار بتواند به صورت حضوری سفارش خود را تحویل بگیرد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که اگر در تهران زندگی می‌کنید، تنها ظرف ۳ ساعت می‌توانید بسته‌ی سفارش‌تان را تحویل بگیرید. یعنی اگر صبح از دیجی‌خرید کالایی را بخرید، تا ظهر می‌توانید تحویلش بگیرید!

اما اگر در جایی خارج از تهران زندگی می‌کنید و احساس می‌کنید به یک محافظ یا ترانس خوب نیاز دارید و آن دستگاه را در سایت دیجی‌خرید پیدا کرده‌اید، نگران نباشید. امکان ارسال کالا برای شما هم وجود دارد. در واقع، دیجی‌خرید با استفاده از خدمات تیپاکس و پست پیشتاز برای ارسال بسته و کالا، این امکان را برای همه‌ی هم‌وطنان عزیزمان فراهم کرده است که بتوانند در هر نقطه‌ی ایران از این فروشگاه اینترنتی خرید کنند و یک یا چند روز بعد سفارش خود را دریافت نمایند.

امکان پرداخت در محل در بیش از ۹۰ شهر ایران

همان‌طور که اشاره کردیم، یکی از امکاناتی که دیجی‌خرید برای مشتریان خود در نظر گرفته است، امکان پرداخت در محل است. به عبارت دیگر، می‌توانید کالای مورد نظرتان را در دیجی‌خرید انتخاب کنید، درخواست ارسال بسته را بفرستید و بعد از آن‌که بسته را تحویل گرفتید، مبلغ آن را بپردازید. جالب است بدانید دیجی‌خرید این شیوه‌ی پرداخت را نه تنها برای تهران، بلکه برای بیش از ۹۰ شهر کشورمان نیز در نظر گرفته است و می‌کوشد در آینده شهرهای بیشتری را زیر پوشش بگیرد.

تخفیف تابستانه در دیجی‌خرید

اگر تا اینجای کار با دیجی‌خرید و محصولات آن آشنا شده‌اید و می‌خواهید از آن خرید کنید، باید بگوییم زمان خوبی را برای خرید کردن از دیجی‌خرید انتخاب کرده‌اید! دیجی‌خرید به تازگی طرح تخفیف ویژه‌ی تابستانی‌اش را آغاز کرده است و در قالب این طرح بسیاری از محصولات فروشگاه با تخفیفی قابل توجه به فروش می‌رسد. همچنین اگر پرداخت‌تان برای خرید کالا به صورت آنلاین باشد، تخفیف دیگری نیز به شما تعلق خواهد گرفت. نکته‌ی دیگری که خرید از دیجی‌خرید را لذت‌بخش کرده، امکان پس دادنِ کالا (مطابق با شرایط فروشگاه-آکبند بودن دستگاه‌) است. به این ترتیب اگر از خریدتان پشیمان بشوید، امکان بازگرداندن آن تا سه روز کاری وجود دارد.

دیجی‌خرید تلاش می‌کند کالاهای خود را از بین بهترین برندها و محصولات موجود در بازار انتخاب کند که هم کیفیت ساخت خوبی دارند و هم گارانتی و خدمات پس از فروش‌شان مناسب است. برای نمونه می‌توان به همکاری دیجی‌خرید با برندهای مشهور ایرانی فاراتل، سارا، آیدین الکترون و رابط القا و همچنین برندهای خارجی «امگا» و «دلتا» اشاره کرد که از معتبرترین برندهای تولیدکننده‌ی تجهیزات الکترونیک هستند.

برای آشنایی بیشتر در مورد نحوه‌ی فعالیت دیجی‌خرید و کالاهای موجود در این فروشگاه، پیشنهاد می‌کنیم به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی دیجی‌خرید مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۸۸۳۰۱۰۲۵ یا ۰۲۱۷۷۶۱۷۰۰۸ تماس بگیرید.

www.Digikharid.com

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات