تصاویر نمونه اولیه تبلت نکسوس 8 فاش شدند

شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
در روزهای گذشته شاهد انتشار شایعاتی در مورد گذراندن تست بنچمارک Geekbench 3 توسط تبلتی با نام نکسوس ۸ بودیم و امروز پس از گذشت چند روز تصاویری از نمونه‌ی اولیه‌ی این تبلت فاش شده‌اند که ابعاد ۸ اینچی صفحه نمایش آن را تایید می‌کنند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در روزهای گذشته شاهد گذراندن تست بنچمارک توسط تبلت نکسوس ۸ بودیم که نشان از بهره‌گیری این تبلت از پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای با فرکانس هسته‌ی ۱.۳ گیگاهرتز دارد که به نظر پردازنده‌ی ساخت مدیاتک است. در زمان گذراندن تست‌ها این تبلت دارای سیستم عامل اندروید ۵.۱.۱ بود که البته انتظار می‌رود در زمان معرفی، اندروید ۶ مارشمالو سیستم عامل پیش‌فرض آن باشد. به علاوه با توجه به نام نکسوس ۸ می‌توان انتظار صفحه نمایش ۸ اینچی را از این تبلت داشت.

حالا تصاویری منتسب به نکسوس ۸ فاش شده‌اند که تبلت ۸ اینچی با بدنه‌ی تمام فلزی را نشان می‌دهند اما با توجه به این تصاویر نمی‌توان سازنده‌ی تبلت نکسوس بعدی را مشخص کرد.

gsmarena 001
gsmarena 002

همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید طول این نمونه‌ی اولیه‌ی تبلت اندازه‌گیری شده است که فریم این تبلت با توجه به اندازه‌ی مشخص شده می‌تواند به راحتی صفحه نمایش ۸ اینچی با نسبت طول به عرض ۴ به ۳ را در خود جا دهد.

اگر معرفی تبلت نکسوس ۸ در دستور کار گوگل باشد می‌توان بنابر سنت همیشگی انتظار معرفی آن در اواخر مهر یا اوایل آبان ماه سال جاری را داشت. باید منتظر ماند و دید که گوگل ساخت این تبلت را به چه شرکتی واگذار کرده است.

نظر شما چیست؟ چه شرکتی را برای ساخت نکسوس ۸ مناسب می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات