آیا بلک بری به دنبال ارائه پاسپورت با سیستم اندروید است؟

دوشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
بلک بری اوضاع نابسامانی دارد و به نظر می‌رسد سیستم عامل این کمپانی نیز آخرین نفس‌های خود را می‌کشد. اما مدیر عامل این شرکت همچنان به دنیال راهکارهایی برای خروج از بحران است. گفته می‌شود نسخه بعدی تلفن پاسپورت بلک بری با سیستم عامل اندروید ارائه خواهد شد.
تبلیغات

تصاویر منتشر شده از نسخه Silver بلک بری پاسپورت نشان می‌دهد که این نمونه اولیه که احتمالا توسط خود کمپانی بلک‌بری توسعه داده شده به اندروید 5.1 مجهز شده است. بنا بر جدیدترین گمانه‌زنی‌ها نسخه‌ای از این تلفن با سیستم عامل اندروید، در سه‌ماهه دوم ۲۰۱۶ روانه بازار خواهد شد. این دستگاه بلک‌بری پاسپورت 2 نامیده خواهد شد.

البته پیش از آن، تلفن ونیز که شایعات بسیاری درباره آن شنیده‌ایم در تعطیلات پایان سال میلادی روانه بازار خواهد شد و همه اپراتورهایس بزرگ آمریکا نیز نسخه‌ای از آن را به فروش خواهند رساند. گفته می‌شود کاربر می‌تواند بر اساس سلیقه خود نسخه اندرویدی یا بلک‌بری 10 این تلفن را سفارش دهد.

android passport 1

جان چن، مدیر عامل بلک بری اعلام کرده بود که این کمپانی به شرطی تلفن اندرویدی تولید می‌کند که راهی برای تامین امنیت آن پیدا کند. او در این باره گفت:

ما فقط تلفن‌هایی با امنیت بالا تولید می‌کنیم و بلک‌بری امن‌ترین تلفن است. بنابراین اگر راهی پیدا کنیم که بتوانیم به کمک آن تلفن اندرویدی با امنیت بالا تولید کنیم، این کار را خواهیم کرد.
android passport 2

با توجه به شایعات و تصاویر فاش شده به نظر می‌رسد چن و یارانش توانسته‌اند راهی برای بهبود امنیت اندروید پیدا کنند!

نظر شما درباره این تلفن چیست؟ اگر نسخه اندرویدی پاسپورت روانه بازار شود، تمایلی به خرید این تلفن نسبتا بزرگ با صفحه کلید فیزیکی خواهید داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات