سامسونگ تیزر ویدیویی جدیدی را در رابطه با ساعت هوشمند گیر S2 منتشر کرد

پنج‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ همزمان با معرفی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس نمایی از ساعت هوشمند دایره‌ی خود را با وعده‌ی معرفی آن در برلین نمایش داد.
تبلیغات

 اخبار در خصوص ساعت هوشمند سامسونگ پیش از مراسم معرفی پرچمداران جدید این کمپانی منتشر شده بود. یکی از قابلیت‌های جالبی که در مورد این ساعت هوشمند به آن اشاره شده، امکان استفاده از حاشیه‌ی دایره‌ی چرخان این ساعت هوشمند است که البته در تصاویر منتشر شده چیزی در این رابطه مشخص نبود، حال آنکه در ویدیوی جدید سامسونگ می‌توان نشانه هایی از چرخش در حاشیه و تغییرات در رابط کاربری دید.

شاید بتوان گیر اس۲ را بهترین ساعت هوشمندی خواند که توسط سامسونگ روانه‌ی بازار خواهد شد. آیکون‌ها بصورت دایره‌ وار قرار گرفته‌اند و همه‌ی عناصر رابط کاربری برای فرم فکتور این ساعت هوشمند که مبتنی بر سیستم عامل تایزن خواهد بود، بهینه سازی شده است.

از جمله‌ی قابلیت‌های ساعت هوشمند گیر اس ۲ که در این ویدیو نمایش داده شده می‌توان به قابلیت های سنجش سلامتی و اندازه‌گیری کمیت فعالیت‌های ورزشی، ظاهر‌های متفاوت برای ساعت، کرونومتر و اپلیکیشن S Health اشاره کرد که با ویژگی‌های چون سنجش ضربان قلب همراه شده است.

با توجه به تصاویر و ویدیوی منتشر شده چنین برمی‌آید که سامسونگ یک محصول با کیفیت را روانه‌ی بازار خواهد کرد. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات