یکی از کارکنان فاکس کان معرفی آیفون 5 اینچی را نوید داد

سه‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
فاکس کان همیشه منبع خوبی برای انتشار انواع اخبار در مورد محصولات معرفی نشده‌ی اپل بوده است. آخرین تصویر منتشر شده که بنابر شنیده‌ها توسط یکی از کارکنان این کمپانی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، طرحی از یک گوشی هوشمند منتسب به آیفون است که به گفته‌ی منبع از صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی بهره برده و در کنار دو نمونه‌ی ۴.۷ و ۵.۵ اینچی معرفی خواهد شد.
تبلیغات

به نظر می‌رسد اپل در کنار دو آیفون با صفحه‌ی نمایش ۴.۷ و ۵.۵ اینچی خود، گوشی هوشمند دیگری را با بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی معرفی خواهد کرد. براساس اخبار منتشر شده که برگرفته از تصویر ترسیم شده توسط یکی از کارکنان فاکس کان است، اپل گوشی هوشمند دیگری را با صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی که از رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد، معرفی خواهد کرد.

اطلاعات ارائه شده حکایت از این دارد که تراکم پیکسلی این گوشی ۴۴۱ پیکسل در هر اینچ خواهد بود. همچنین باید به دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی در کنار فلاش ال‌ای‌دی دوگانه اشاره کرد. منبع مورد نظر استفاده از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی را محدود به آیفون 6 اس پلاس می‌داند.

پیش از این اخبار متعددی در مورد معرفی آیفون 6c به همراه دو آیفون پرچمدار اپل منتشر شده بود؛ از این‌رو به نظر می‌رسد تصویر منتشر شده با شایعات در خصوص آیفون 6c بی ارتباط نیست. می‌توان چنین تصور کرد که اپل آیفون 6c را با صفحه‌ی نمایش ۴.۷ اینچی و رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ راهی بازار خواهد کرد و در عوض آیفون 6s را افزایش ۰.۳ اینچی در سایز در اندازه‌ی ۵ اینچ و رزولوشن فول اچ‌دی راهی بازار خواهد شد. آیفون 6s پلاس نیز بدون تغییر با صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی همراه خواهد شد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات