معرفی اپلیکیشن و سایت طرفداری

چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
وب‌سایت طرفداری بیش از سه سال پیش به عنوان یک پایگاه خبری فوتبال با تلاش چند جوان علاقه‌مند فعالیت خود را آغاز کرد.
تبلیغات

طرفداری نام خود را به عنوان به عنوان یک رسانه‌ی مستقل ورزشی و اولین شبکه اجتماعی ورزشی ایران به مخاطب شناساند و با نام tarafdari.com به مرجعی شناخته شده برای اخبار ورزشی و به خصوص اخبار روز فوتبال اروپا و جهان تبدیل شد.

طرفداری با برخورداری از یکی از محبوب‌ترین و کامل‌ترین اپلیکیشن‌های ورزشی بر روی گوشی‌های هوشمند با سیستم‌عامل اندروید و آی او اس، در زمینه اپلیکیشن هم یکی از برترین های این حوزه به شمار می رود.

لینک دانلود آخرین آپدیت اپلیکیشن اندروید طرفداری:

https://cafebazaar.ir/app/com.tarafdari.news

آخرین اقدام خلاقانه این وب سایت طراحی و تولید استیکر های فوتبالی برای اپلیکیشن محبوب تلگرام بوده است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

همچنین شما می توانید از طریق اپلیکیشن و سایت طرفداری، بازی ها و رویداد‌ها را به صورت زنده و تلویزیونی تماشا کنید.

اینستاگرام طرفداری نیز با قراردادن آخرین اخبار مهم و نتایج لحظه ای با تعدادی محدود در روز که باعث شلوغ شدن صفحه خانگی نشود، مکانی خوب برای دسترسی به مهم ترین خبرهای روز ورزش جهان است.

مخاطبان این وب‌سایت و هم چنین کسانی که به تازگی با این وب سایت آشنا شده‌اند و از کیفیت مطالب و محتوای آن رضایت داشته‌اند، با اشتراک‌گذاری مطالب این سایت یا معرفی آن به دوستان خود، به شناخته شدن هر چه بیشتر آن کمک می‌کنند.

شایان ذکر است که مطالب این سایت به دلیل سرعت عمل بالا و استفاده از منابع موثق در ترجمه‌ی اخبار، همیشه از منابع اصلی استفاده شده در برنامه های ورزشی، گزارش گزارش گران مسابقات فوتبال و هم چنین اخبار ورزشی صدا و سیما بوده است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات