آیفون 6c با نمایشگر ۴ اینچی همراه با آیفون 6s و 6s پلاس معرفی خواهد شد

سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا اخبار در مورد ساخت نسل جدیدی از نسخه‌ی پلاستیکی آیفون با نام آیفون 6c منتشر شده که نشان از معرفی این گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۶ میلادی داشت؛ حال آنکه EVLeaks@ معرفی آیفون 6c را همزمان با آیفون 6s و 6s پلاس خوانده است.
تبلیغات

اخیرا شایعات بسیاری در مورد آیفون 6c اپل منتشر شده است. براساس شنیده‌ها این گوشی هوشمند با ساختاری که در آن از فلز نیز استفاده خواهد شد، کمی لوکس‌تر خواهد بود.

روز گذشته ایوان بلس از EVLeaks@ برخلاف شایعات مطرح شده اعلام کرد که آیفون 6c همزمان با دو پرچمدار اپل در سپتامبر ۲۰۱۵ معرفی خواهد شد. وی این موضوع را با انتشار توییتی در حساب کاربریش اعلام کرده است. با توجه به سابقه‌ی درخشان EVLeaks@ در افشای اطلاعاتی که بعدها با واقعیت پیوند خورده، باید منتظر بود و دید که آیا اپل در جریان برگزاری مراسم معرفی محصولاتش، از آیفون 6c رونمایی خواهد کرد یا خیر.

اطلاعات فاش شده‌ منتسب به آیفون 6c اپل نشان از این دارند که در این گوشی هوشمند باید شاهد استفاده از شاسی فلزی و همچنین افزایش ظرفیت باتری باشیم؛ بطوریکه آیفون 6c مجهز به باتری ۱۷۱۵ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. در حالی که آیفون 5c به یک باتری ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده بود. تراشه‌ی مورد استفاده در این گوشی هوشمند مبتنی بر فرآیند FinFET و لیتوگرافی ۱۴ نانومتری سامسونگ یا ۱۶ نانومتری TSMC خواهد بود. به نظر می‌رسد آیفون 6c با بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش ۴ اینچی، یک گوشی هوشمند کوچک قدرتمند خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات