زوم‌اپ: مجموعه بازی های رکوردی و هیجان‌انگیز در Toughest Game Ever 2

دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
Toughest Game Ever 2 یکی از جذاب‌ترین بازی‌های ساخته شده برای گوشی‌های موبایل است که ترکیبی از چند مینی‌گیم هیجان‌انگیز و رکوردی است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

در کنار سبک‌های مختلف بازی از جمله اکشن، فکری و...، سبک رکوردی نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و شاید اغراق نباشد اگر بگوییم که بازی‌های رکوردی، بیشترین هیجان ممکن را برای گیمرها به ارمغان می‌آورند. بازی‌هایی همچون Flappy Bird از معروف ترین و محبوب ترین این بازی‌ها هستند؛ اما نکته ای که باید به آن توجه کرد، الویت داشتن دقت و عملکرد، نسبت به سرعت عمل در این بازی‌ها است. درواقع پرهیجان ترین سبک بازی‌های رکوردی، بازی‌هایی هستند که به سرعت عمل شما بستگی داشته باشند که به جرأت می‌توان گفت Toughest Game Ever 2، کامل‌ترین مجموعه از این بازی‌های فوق‌العاده را در اختیار شما قرار می‌دهد. این بازی از ده‌ها مرحله‌ی متفاوت تشکیل شده است که در دسته‌بندی‌های آسان، معمولی و سخت در اختیار شما قرار خواهند گرفت و تنها هنگامی به مراحل موجود در سطح‌های بالاتر دسترسی خواهید داشت که موفق به رد کردن تمام مراحل سطح قبلی شوید.

Toughes2

کنترل بازی‌های موجود در Toughest Game Ever 2 بسیار آسان خواهد بود و در پیچیده‌ترین مرحله، شما تنها سه دکمه‌ی رنگی در پایین صفحه در اختیار خواهید داشت که باید با توجه به موضوعیت مرحله‌ی مورد نظر، از آن‌ها استفاده کنید. برای مثال در یک مرحله بمبی ساعتی به شما نمایش داده خواهد شد که به محض رسیدن ثانیه‌شمار به عدد 0 منفجر خواهد شد. هنگامی که شما صفحه را لمس کنید این ثانیه شمار متوقف خواهد شد و البته امتیاز دریافتی شما به ثانیه‌های باقی مانده تا زمان انفجار بستگی دارد. اگر این بمب را در ثانیه‌ی 2 متوقف کنید درجه‌ی C را دریافت می‌کنید در حالی که اگر این اختلاف زمانی را به صدم ثانیه و برای مثال 0.5 برسانید، درجه‌ی S بازی را دریافت خواهید کرد که بالاترین امتیاز ممکن است. اگر به انجام چنین بازی‌هایی علاقه دارید توصیه می‌کنیم حتماً این بازی را دانلود و نصب کنید چرا که Toughest Game Ever 2 مجموعه‌ی شگفت‌انگیز از این بازی‌های فوق‌العاده است که در کنار تمام نقاط قوت خود، از گرافیک بسیار عالی و چشم‌نوازی نیز برخوردار است. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات