سایت سرمایه‌گذاری جمعی سونی برای پیاده‌سازی ایده‌های کارمندان

شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
سونی با راه اندازی سایتی با اسم First Flight قصد دارد تا پروژه های حاصل از ایده پردازی، خلاقیت و نوآوری کارمندانش را عملی کند.
تبلیغات

سال گذشته سونی از برنامه‌ی تجاری پرده برداشت که در آن، این شرکت در تلاش برای یافتن نوآوری و چشم‌اندازهای جدید، کارمندانش را تشویق به ایده‌پردازی و دادن نظریات نو می‌کرد. اکنون شرکت سونی یک پلتفرم سرمایه‌گذاری جمعی و تجارت الکترونیک به نام "First Flight" برای محصولاتی که از ایده‌پردازی‌ها به دست می‌آیند راه‌اندازی کرده است.

با وجود اینکه هدف اصلی این سایت، جذب سرمایه برای پروژه‌ها و فروش این محصولات خلاقانه‌ی سونی است، اما این شرکت امیدوار است تا بتواند از این طریق با مخاطبانش بیشتر ارتباط برقرار کند و علاقه‌ی عموم را بسنجد. برای شروع، First Flight دو محصولی را که قبلاً توسط سایت‌های دیگر فرآیند سرمایه‌گذاری آنها صورت گرفته به فروش می گذارد؛ محصول اول یک ساعت هوشمند با طرح کاغذ الکترونیک و محصول دوم یک ابزار کوچک به نام Mesh است که می‌تواند ابزار‌های دیگر را به گجت‌های متصل به هم تبدیل کند.

همچنین کمپینی برای سرمایه‌گذاری جمعی در یک پروژه ی دیگر تا شش هفته‌ی آینده برنامه‌ریزی شده است تا یک ریموت کنترل در طرح کاغذ الکترونیک و با صفحه‌ی قابل شخصی‌سازی به سرانجام برسد. اگر شما تا کنون از First Flight بازدید کرده باشید، حتماً متوجه شدید که این سایت فعلاً فقط برای کشور ژاپن فعال است و بنابراین اگر شما از این کشور نباشید نمی توانید در آن پروژه ای را خریده یا از آن پشتیبانی کنید. شرکت سونی هنوز اعلام نکرده است که آیا برنامه ای برای بین‌المللی کردن سایت دارد یا نه؛ ولی در صورت موفقیت این سایت باید منتظر چنین تصمیمی باشیم.

منبع: زومجی

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات