تاپ گیر در آمازون پرایم؛ کلارکسون، می و هاموند با سرویس استریم آمازون همکاری می کنند

پنج‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
بالاخره جرمی کلارکسون، ریچارد هاموند و جیمز می خانه‌ی جدید خود را پیدا کردند. سه مجری پیشین تاپ گیر از سال ۲۰۱۶ برنامه‌ی خود را در آمازون پرایم به نمایش خواهند گذاشت.
تبلیغات

براساس اطلاعات ارائه شده جرمی کلارکسون، ریچارد هاموند و جیمز می را باید از این پس در سرویس استریم ویدیوی آمازون یا همان آمازون پرایم مشاهده کرد. پس از آنکه جرمی کلارکسون در اثر درگیری فیزیکی با تهیه‌ی کننده‌ی تاپ گیر از بی بی سی اخراج شد، دو مجری دیگر این برنامه که در واقع دوستان کلارکسون بودند، از همکاری با بی بی سی امتناع کردند. پیش از این شایعات بسیاری در خصوص همکاری این سه مجری با نتفلیکس به گوش رسیده بود، اما حال آمازون پرایم سه ستاره‌ی محبوب بی بی سی را تصاحب کرده است. یکی از منابع در کمپانی آمازون در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

ما سرمایه‌ گذاری بسیار بزرگی را انجام داده‌ایم.

اطلاعات ارائه شده حکایت از این دارد که سه مجری مورد نظر قراردادی سه ساله را با آمازون به امضا رسانده‌اند و فیلم‌برداری اولین سری از مجموعه‌ی جدید از پاییز آغاز خواهد شد. کلارکسون در مورد همکاری با آمازون پرایم گفت:

من احساس می کنم که از یک هواپیمای ملخی پیاده شده و سوار یک فضاپیما شده‌ام.

هاموند اضافه کرد:

آمازون؟ اوه بله من قبلا در آمازون بودم و توسط یک حشره نیش خوردم.

جیمز می نیز با اشاره به عصر تلویزیو‌ن‌های هوشمند چنین گفت:

ما نیز تبدیل به بخشی از عصر تلویزیون‌های هوشمند و سرویس‌های استریم ویدیو خواهیم شد.

 علاوه بر سه مجری نام آشنای تاپ‌گیر، آمازون تهیه‌ی کننده‌ی سابق تاپ گیر در ابتدای سال‌های ۲۰۰۰ را نیز به استخدام خود در آورده است. اندی ویلیام نیز که یکی از دوستان نزدیک و صمیمی کلارکسون به شمار می‌رود، در تهیه‌ی این برنامه در کنار سه مجری حضور خواهد داشت. شنیده‌ها حکایت از این دارد که ویلیام و کلارکسون ایده‌ی برنامه‌ی تاپ گیر را بصورت مشترک تبدیل به واقعیت کرده و آن را به جایگاه کنونی رسانده‌اند. براساس آخرین آمارها این برنامه‌ی تلویزیونی بیش از ۳۵۰ میلیون بیننده در سراسر جهان داشته است.

به گزارش وال استریت ژورنال، آمازون حقوق فروش برنامه‌ی جدید را به سایر کانال‌های تلویزیونی نیز دارد. جی مارین، قائم مقام آمازون پرایم در این خصوص گفت:

مشتریان ما بسیار مشتاق بودند تا سه مجری محبوب را دوباره روی صفحه‌ی نمایش تلویزیون‌های خود ببینند، ما نیز تلاش خود را کردیم تا این امر به واقعیت بپیوندد. دیدگاه ما این است که باید دست دست اندرکاران برنامه را باز بگذاریم تا شاهد ضهور خلاقیت و نوآوری این افراد در ساخت برنامه باشیم.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات