UMI Iron معرفی شد: گوشی ارزان قیمت با مشخصات عالی

جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
با معرفی دو گوشی هواوی آنر ۷ و میزو MX5 حالا نوبت به سازندگان کوچک‌تر در چین رسیده است تا با معرفی گوشی‌های ارزان‌‌قیمت به همراه مشخصات خوب، سعی کنند تا در بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند جایی برای خود باز کنند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

UMI Iron گوشی با مشخصات بسیار خوب و قیمتی ارزان است. ضخامت این گوشی ۷.۹ میلی‌متر بوده و از بدنه‌ی تمام فلزی برخوردار است که در این رده‌ی قیمتی بسیار عالی به نظر می‌رسد و حتی دکمه‌ی پاور و کم و زیاد کردن صدا نیز از جنس استیل ضدزنگ هستند.

در حالت کلی طراحی این گوشی شباهت‌هایی با اچ‌تی‌سی وان ‌ام ۹ دارد. صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی این گوشی از نوع LTPS بوده و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی دارد. وظیفه‌ی پردازشی این گوشی بر عهده‌ی پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و ۶۴ بیتی MT6753 است و از پردازنده‌ی گرافیکی MALI-T720 بهره می‌برد. حافظه‌ی داخلی این گوشی ۱۶ گیگابایت و ظرفیت رم آن ۳ گیگابایت است که البته حافظه‌ی داخلی را می‌توان با حافظه‌های میکرو اس‌دی افزایش داد.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب  و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد که دوربین سلفی دارای یک فلش LED است. همچنین مشخصه‌ی جالب دیگر این گوشی، بهره‌گیری از حسگر تشخیص عنبیه‌ی چشم است.

علاوه بر مشخصات بالا، باتری با ظرفیت بالای ۳۳۵۰ میلی‌آمپر ساعت، ضربان‌سنج قلب و حسگر امواج فرابنفش این گوشی را بسیار غنی از امکانات می‌کنند. این گوشی دو سیم کارته سیستم‌عامل اندروید ۵.۱ را به صورت پیش‌فرض دارد و اگر رابط کاربری اومی را دوست ندارید، خود این شرکت ابزاری برای تسهیل فلش کردن سایر رام‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

همه‌ی این مشخصات استثنایی به همراه قیمت ۱۷۹.۹۹ دلاری خرید این گوشی را جذاب‌تر از قبل می‌کند. گفتنی است که این گوشی در حال حاضر برای پیش‌خرید توسط بسیاری از فروشندگان بین‌المللی آنلاین در دسترس قرار گرفته است.

2015 07 03 100404
2015 07 03 100329
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات